KAYN Februar14 <3 Februar 2014 - Skjult forum 29 Mai 2015 #41 temar skrev: Nettopp sett aller siste episode av Revenge. *snufs* Det føles alltid så tomt når en bra serie jeg har fulgt med på i flere år er over. Klikk for å utvide … Synd de ikke fikk tid til å avslutte serien ordenlig. Synes det ble så fort og stressende avsluttning.
temar skrev: Nettopp sett aller siste episode av Revenge. *snufs* Det føles alltid så tomt når en bra serie jeg har fulgt med på i flere år er over. Klikk for å utvide … Synd de ikke fikk tid til å avslutte serien ordenlig. Synes det ble så fort og stressende avsluttning.
TeMar Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum Februarlykke 2016 29 Mai 2015 #42 KAYN skrev: Synd de ikke fikk tid til å avslutte serien ordenlig. Synes det ble så fort og stressende avsluttning. Klikk for å utvide … Ja, det blir ofte det. Det er så mange tråder som skal nøstes opp i de aller siste episodene. Jeg følte at det ble sånn i Breaking Bad også.
KAYN skrev: Synd de ikke fikk tid til å avslutte serien ordenlig. Synes det ble så fort og stressende avsluttning. Klikk for å utvide … Ja, det blir ofte det. Det er så mange tråder som skal nøstes opp i de aller siste episodene. Jeg følte at det ble sånn i Breaking Bad også.
spirelitens Februar 2014's Miss Kokk <3 Tilgangsansvarlig Februar 2014 - Skjult forum VIP Marslykke 2016 2 Jun 2015 #43 Mye tørke... Men ser GOTH og person of interest.
razika Februar 14 Februar 2014 - Skjult forum 15 Jun 2015 #44 Skal snart begynne på OITNB ses. 3, og så ser jeg Nurse Jackie.