Hvilke tv-serier følger du med på akkurat nå?

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Overskriften er vel nok forklaring ;)

Har akkurat sett Bloodline. Ny på Netflix. Veldig bra! Nå har jeg ikke noe å se på...

• Liker
Reactions: BMC
Følger kun med på Game of Thrones for øyeblikket jeg :) også starta jeg på sesong 3 av Vikings i helga. Merker det er lite tid til serier akkurat nå :p

Oh, here goes:

The Flash
Arrow
Castle
Pretty little liars
Revenge
The vampire diaries
The big bang theory
Bones

• Liker
Oh, here goes:

The Flash
Arrow
Castle
Pretty little liars
Revenge
The vampire diaries
The big bang theory
Bones
Hehe, det var noen stykker det :p

Jaaa.. sånn går det når man har vært gravid og sengeliggende og arbeidsledig. :p

Kan og si jeg er tvseriernerd. :D

• Liker
Jaaa.. sånn går det når man har vært gravid og sengeliggende og arbeidsledig. :p

Kan og si jeg er tvseriernerd. :D
Brukte å være det. Hadde en slik nettside, myepisodes eller noe der jeg hadde full oversikt over alle serier jeg hadde sett, hvilken sesong og episode jeg var kommet til og når neste episode skulle komme ut :p fulgte med på rundt 20 serier samtidig :o det var tider det, livet uten mann og barn haha :p

Brukte å være det. Hadde en slik nettside, myepisodes eller noe der jeg hadde full oversikt over alle serier jeg hadde sett, hvilken sesong og episode jeg var kommet til og når neste episode skulle komme ut :p fulgte med på rundt 20 serier samtidig :o det var tider det, livet uten mann og barn haha :p
Sliter med å følge med jeg og nå, når sambo jobber på land. :p men prøver nå å få fulgt med.

Revenge
Vikings
Game of Thrones
Supernatural
Arrow
Flash
Greys Anatomy

~~~~~~~~~
Frikjent - fram til den var over i går.
Walking Dead - sesongen er over, men kommer til å følge med på neste også.

• Liker
Greys Anatomy
Game of Thrones
Gotham
Walking dead
Big Bang Theory
It's Always sunny in Philadelphia
House of Cards
Helt perfekt

Det var de jeg kom på :D

• Liker