Hvilke trimester var verst? Første, andre eller tredje

  • Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
2 bar værst for meg... fikk bekkeløsning i uke 19 og måtte bli sykemeldt fra jobben fordi jeg ikke klarte å gå eller stå...:/
 
Første pga usikkerheten om det ville bli noe, var aldri lei av å være gravid, kansje en av de få?
 
Første trimester på grunn av uvisstheten, kvalmen og at man venter på å fortelle noen det ;)
 
Første .. Da gikk tida vanvittig sakte, og det føltes ikke helt virkelig ut. Var aldri plaget av at svangerskapet var langt/tungt- hadde lite plager generelt..:)
 
Første, lå kvalm og i dårlig form 24/7 og kastet opp.
 
Første, pga kvalme og trøtthet.
 
1 del var verst mentalt 3 var verst fysisk! 2 var helt ok. Fikk aldri den oppturen i svangerskapet der jeg følte meg bra :P men er vel straffa for å være overvektig og gravid?!
 
Tredje trimester for d var forferdelig tungt, og vondt i mammahjertet når eg ikkje orket å leke så mye med vesla som var 15 mndr då, var forferdelig tungt å bære på ho osv :)
 
Første.. konstant trøtt og uopplagt. Redd for at noe skal skje
 
Andre fordi da var jeg mest svimmel og det var ekstremt varmt å være gravid. Drakk hele tiden,men besvimte rett som det var.. Hadde ingen andre plager i dette svangerskapet heldigvis ☺ i første svangerskap var det definitivt første trimester pga kvalme
 
Siste trimester.
Hadde bekkenløsning fra før, men falt i uke 35 +-..
Gjorde ingenting bedre kan du si.
Masse sykehus, rullestol og krykker de siste ukene :-(
Bodde en periode i stua da jeg ikle klarte å gå ! Au !
 
Hmm, jeg var kvalm alle trimesterne men utover i 2. trimester og i 3. trimester var jeg på det dårligste med veldig lavt blodtrykk og ekstrem halsbrann i tillegg til kvalme og ingen appetitt så vil si 3. var verst
 
Back
Topp