Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hvilke trimester var verst? Første, andre eller tredje
Første .. Da gikk tida vanvittig sakte, og det føltes ikke helt virkelig ut. Var aldri plaget av at svangerskapet var langt/tungt- hadde lite plager generelt..
1 del var verst mentalt 3 var verst fysisk! 2 var helt ok. Fikk aldri den oppturen i svangerskapet der jeg følte meg bra men er vel straffa for å være overvektig og gravid?!
Tredje trimester for d var forferdelig tungt, og vondt i mammahjertet når eg ikkje orket å leke så mye med vesla som var 15 mndr då, var forferdelig tungt å bære på ho osv
Andre fordi da var jeg mest svimmel og det var ekstremt varmt å være gravid. Drakk hele tiden,men besvimte rett som det var.. Hadde ingen andre plager i dette svangerskapet heldigvis ☺ i første svangerskap var det definitivt første trimester pga kvalme
Siste trimester.
Hadde bekkenløsning fra før, men falt i uke 35 +-..
Gjorde ingenting bedre kan du si.
Masse sykehus, rullestol og krykker de siste ukene :-(
Bodde en periode i stua da jeg ikle klarte å gå ! Au !
Hmm, jeg var kvalm alle trimesterne men utover i 2. trimester og i 3. trimester var jeg på det dårligste med veldig lavt blodtrykk og ekstrem halsbrann i tillegg til kvalme og ingen appetitt så vil si 3. var verst