Hvilke trimester var verst? Første, andre eller tredje

Her var det fjerde.. Mye redsel for at gutten min skulle dø da det ble operasjoner og han ville bare ligge oppå meg hele tiden så ble så og si null søvn på meg også jeg gikk rundt som en zombie hele tiden :s graviditeten gikk som en drøm bortsett fra småkvalme de første ukene og lett bekkenløsning helt på slutten :p
 
Tredje... Stor, tung, svett, alt var smertefullt, klarte ikke gå, klarte ikke å spise ( men gikk opp 23 kg... Vann!). Og gruet meg til fødsel, samtidig som det var grusomt nervepirrende å glede seg så til å se babyen...
 
Her var det fjerde.. Mye redsel for at gutten min skulle dø da det ble operasjoner og han ville bare ligge oppå meg hele tiden så ble så og si null søvn på meg også jeg gikk rundt som en zombie hele tiden :s graviditeten gikk som en drøm bortsett fra småkvalme de første ukene og lett bekkenløsning helt på slutten :p

Alt har gått bra til nå vel? Håper det...! Det var du som hadde babyen med CHARGE? Lykke til videre også <3
 
Tredje trimester. Var veldig tungt og slitsomt pluss at jeg hadde fæl bekkenløsning. Og så gruet jeg meg veldig til fødsel
 
Hm vanskelig å si.... Stort sett i grei form heile svangerskapet... Hvertfall sånn jeg husker nå :p

Kanskje første var værst... Sykemeldt ei uke i uke 12 pga bekkenet. Også trøtt og mindre overskudd på begynnelsen så orka bare jobb i perioder og det var uvant....
 
Tredje var definitivt verst. Stor, tung, dårli søvn, sliten og trøtt. Så gikk jeg å venta på lille Hannah. Og måtte på do ca hvert 30 minutt.
 
Alt har gått bra til nå vel? Håper det...! Det var du som hadde babyen med CHARGE? Lykke til videre også <3

Ja var veldig tøft i starten men han har vært stabil i over 2 mnd og såret i nesen etter operasjonene er grodd så er bare jeg som fortsatt er litt redd men prøver å presse meg selv til å gjøre normale ting som å dra til byen osv :p
 
Alle 3 på hver sin måte.. men første og siste var kansje litt verre enn 2.. fikk det meste av plager og var sengeliggende i slutten og totalt slått ut i begynnelsen..
 
Andre da det var sommer og kjempevarmt. Syntes det var helt forferdelig! Jeg lå inne i sofaen i bikini. Tredje var litt bedre, men var tyngre igjen da. Ellers synes jeg svangerskapet gikk veldig fint! :-D
 
Back
Topp