Hvilke trekk har barna fra hver av foreldrene?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Hvem ligner barnet på?
Hvilke trekk har babyen fått fra hvem?
Har du sammenlignet babybilder fra da dere var små?
Eller kanskje babyen ligner på en storebror/storesøster?

Lillebror er veldig lik storesøster, samtidig som han er mer lik meg som baby. Storesøster er lik pappa. Men begge ungene har mine ører, litt utstående :p

Mini er en tro kopi av faren. De ligner såpass at fremmede kommenterer det. Svigermor har bilder hjemme der det kun er klærne og omgivelsene som gjør at en kan se om det er mini eller et bilde fra da faren var ung.

Mini er vel en god blanding, men mange sier han ligner faren fordi de begge har store blå øyne (jeg har brune). Han har pappaens nese og munn, men øyne og blikk har han fra min side. Sånn han er nå så ligner han sykt på min far da han var baby [emoji4]

Så herlig å lese :D

Men er det sånn at alle nyfødte ligner på far med en gang?
Jeg hører det er mange som mener det :)

Så herlig å lese :D

Men er det sånn at alle nyfødte ligner på far med en gang?
Jeg hører det er mange som mener det :)

Har hørt at dette angivelig skal være så far skal kunne vite at det er hans barn, men har personlig ikke troen på det og tror det er mer tilfeldig om babyen ligner på en av foreldrene (om noen av dem, egentlig) [emoji6]

Har hørt at dette angivelig skal være så far skal kunne vite at det er hans barn, men har personlig ikke troen på det og tror det er mer tilfeldig om babyen ligner på en av foreldrene (om noen av dem, egentlig) [emoji6]

Ja det er det jeg å hører, kanskje det er fra gamledager?

Også hørt at de ofte likner mer på far i starten for at far fra naturens side lettere skal få tilknytning til barnet [emoji4] Er jo ikke like lett for far å få farsfølelsen som det nok ofte er for mor[emoji5]

Her er tutta blitt en god blanding med tiden, men er nok mest lik pappaen. Var tro kopi av pappaen ved fødsel, bare med likt hår som jeg hadde[emoji5]

Helt lik pappaen sin som barn,men har min hårfarge :)

Ligner litt bror han ligner på far

Han ligner mest på meg og min familie, men ser noen glimt av pappaen innimellom. I tillegg har han pappaens fingre og tær, og bøyer på storetåa akkurat som pappaen gjør :-)

Halvparten av folk vi treff sier han ligner faren, andre halvparten sier han ligner meg.. så en god blanding :) Han har mine farger, og faren sine trekk :)

Begge har nesa til pappaen, min storebror er mest lik pappa og lillesøster mest lik meg [emoji846]

Back
Topp