Hvilke tidligtester har dere best erfaring med?

FruMartinsen

Elsker forumet
Oktobergull 2022
Må nok bare innse at jeg er mer utålmodig enn jeg trodde jeg skulle være, og har blåst av flere tester enn jeg burde, denne første pp'n min. Bare klarer ikke la vær... er ikke sikker på syklusen min, engang.
Siden jeg tok ut spiralen 16.september og bare har hatt en mens etter det.
Men sannsynligvis er jeg 9 dpo, i dag.
Kun helt blenda tester til nå.
Fra Babyplan.
Og jeg har jo fått en del tilbakemeldinger på at de ikke viser noe tidlig, selv om de påstår de skal det.

Trenger noen tips til hvilke jeg skal skaffe til testelageret mitt, som faktisk viser tidlig.
Og som gjerne er billige. Både fra nett og annet.
:greet015
 
Last edited:
Jeg brukte tidligtestene til Babyplan og er veldig fornøyd med de. De ga meg positiv test veldig tidlig:)
Hvor tidlig fikk du positiv? :)
Mulig det er jeg som bare nekter å innse at alt håp er ute denne måneden... men niholder liksom på det.
I hvert fall frem til TR kommer. :smiley-angelic001
 
Babyplan sine tidligtester syns jeg er best. Styr unna metode i alle fall. Jeg fikk tydelig strek på vanlig babyplan og makesure 9 dpo :)
 
Babyplan sine tidligtester syns jeg er best. Styr unna metode i alle fall. Jeg fikk tydelig strek på vanlig babyplan og makesure 9 dpo :)
Ah... kanskje jeg bare må innse at det ikke er noe her, denne måneden, da.
:)
 
Ah... kanskje jeg bare må innse at det ikke er noe her, denne måneden, da.
:)

Det er veldig ulikt når egget fester seg og hvor fort hcg-nivået stiger. En annen gang fikk jeg positiv 11 dpo, testet dagene før også. Så ikke gi opp håpet :)
 
Det er veldig ulikt når egget fester seg og hvor fort hcg-nivået stiger. En annen gang fikk jeg positiv 11 dpo, testet dagene før også. Så ikke gi opp håpet :)
Det virker logisk. :)
Har aldri vært så spent på noe i hele mitt liv, så dette blir lange dager.
:smiley-angelic006:laughing002
 
Veldig fornøyd med babyplan. Prøvd litt forskjellig, men. Den du får kjøpt på matbutikken er ikke så ille heller....
 
Må nok bare innse at jeg er mer utålmodig enn jeg trodde jeg skulle være, og har blåst av flere tester enn jeg burde, denne første pp'n min. Bare klarer ikke la vær... er ikke sikker på syklusen min, engang.
Siden jeg tok ut spiralen 16.september og bare har hatt en mens etter det.
Men sannsynligvis er jeg 9 dpo, i dag.
Kun helt blenda tester til nå.
Fra Babyplan.
Og jeg har jo fått en del tilbakemeldinger på at de ikke viser noe tidlig, selv om de påstår de skal det.

Trenger noen tips til hvilke jeg skal skaffe til testelageret mitt, som faktisk viser tidlig.
Og som gjerne er billige. Både fra nett og annet.
:greet015
9 dpo er tidlig da. Jeg er også 9 dpo i dag, men har enda ikke tatt noen test. Vet hvordan det blir med alle tankene, følelsene håp, bekymring, spørsmål og skuffelse. Bedre å vente i uvitenhet. Vent med meg til fredag, så tester vi sammen da ;)
 
9 dpo er tidlig da. Jeg er også 9 dpo i dag, men har enda ikke tatt noen test. Vet hvordan det blir med alle tankene, følelsene håp, bekymring, spørsmål og skuffelse. Bedre å vente i uvitenhet. Vent med meg til fredag, så tester vi sammen da ;)
OMG, du er rååå!
:smiley-bounce015
Superflink, er du! Og jeg ser jo at det er lurt, så absolutt.
Fredag føles som en hel evighet til... men jeg skal legge det inn i kalenderen min.
Så får vi se hvor sterk jeg er i mellomtiden.:laughing002

Men kjempekoselig om vi kan teste sammen på fredag, så absolutt!
:Heartbigred
 
Må nok bare innse at jeg er mer utålmodig enn jeg trodde jeg skulle være, og har blåst av flere tester enn jeg burde, denne første pp'n min. Bare klarer ikke la vær... er ikke sikker på syklusen min, engang.
Siden jeg tok ut spiralen 16.september og bare har hatt en mens etter det.
Men sannsynligvis er jeg 9 dpo, i dag.
Kun helt blenda tester til nå.
Fra Babyplan.
Og jeg har jo fått en del tilbakemeldinger på at de ikke viser noe tidlig, selv om de påstår de skal det.

Trenger noen tips til hvilke jeg skal skaffe til testelageret mitt, som faktisk viser tidlig.
Og som gjerne er billige. Både fra nett og annet.
:greet015
Veldig fornøyd med babyplan. Alltid testet blenda 8 dpo og ganske tydelig strek 9 dpo.
 
Jeg har også vært veldig fornøyd med babyplan sine tidlig tester. Kjøpt fra billige-tester.no. Testet pos 10dpo ved vært svangerskap.
 
Takknemlig for alle svar!
Da skal jeg spare mine siste tester, og gjøre mitt beste med å vente til fredag.
Har bare babyplan igjen, så kan hende 9dpo (som sannsynligvis er i dag) har vært i tidligste laget.
:happy:
 
Takket være OP og anbefalinger har jeg nettopp bestilt babyplan sine tidligtester fra billige-tester.no. Nå er det bare å vente tålmodig i 6 dager før jeg kan teste:nailbiting:
 
Takket være OP og anbefalinger har jeg nettopp bestilt babyplan sine tidligtester fra billige-tester.no. Nå er det bare å vente tålmodig i 6 dager før jeg kan teste:nailbiting:
Masse lykke til! :happy::Heartred
Hvor mange dpo er du?
 
OMG, du er rååå!
:smiley-bounce015
Superflink, er du! Og jeg ser jo at det er lurt, så absolutt.
Fredag føles som en hel evighet til... men jeg skal legge det inn i kalenderen min.
Så får vi se hvor sterk jeg er i mellomtiden.:laughing002

Men kjempekoselig om vi kan teste sammen på fredag, så absolutt!
:Heartbigred
Hehe, jeg pleier ikke klare å vente helt til ikm. Ryker som regel en test fra 10 dpo, selv om jeg hver gang har tenkt å vente til ikm. Men denne gangen skal jeg klare å vente. Heier på deg!
 
Hehe, jeg pleier ikke klare å vente helt til ikm. Ryker som regel en test fra 10 dpo, selv om jeg hver gang har tenkt å vente til ikm. Men denne gangen skal jeg klare å vente. Heier på deg!
Det er kjempevanskelig, men veldig lurt! :happy:
Heier på deg, også!
 
First response slår alt! Problemet er at du ikke finner de i norske butikker/nettbutikker. Jeg bestiller fra eBay :)
 
First response slår alt! Problemet er at du ikke finner de i norske butikker/nettbutikker. Jeg bestiller fra eBay :)
Takk for tipset! :happy:
Var det lang leveringstid?
 
Back
Topp