Hvilke tidligtest

HeltPåTur

Elsker forumet
Heisann!
Er tom for tidlig strimmeltester, og skulle gjerne hatt et par til for å teste om hcg øker etter å ha testet positiv (svakt) på tidligtest. MEN, er tom for babyplan sine nå, og tar jo for lang tid å vente på nye i posten :)

Hvilke (rimelige) tidligtester er å anbefale og hvor kan de kjøpes i fysisk butikk?☺️
 
Trenger ikke gå for tidligtest. Feks make sure sine er gooode på å detektere selv lave verdier av hcg. Har selv testet svak positiv på vanlig make sure, 9dpo(hun er 4 nå :hilarious: )
 
Heisann!
Er tom for tidlig strimmeltester, og skulle gjerne hatt et par til for å teste om hcg øker etter å ha testet positiv (svakt) på tidligtest. MEN, er tom for babyplan sine nå, og tar jo for lang tid å vente på nye i posten :)

Hvilke (rimelige) tidligtester er å anbefale og hvor kan de kjøpes i fysisk butikk?☺️
Jeg kjøper 10 Make Sure på Kiwi til 99 kr
 
Mee
Trenger ikke gå for tidligtest. Feks make sure sine er gooode på å detektere selv lave verdier av hcg. Har selv testet svak positiv på vanlig make sure, 9dpo(hun er 4 nå :hilarious: )
meeeen jeg testet svagt i går på tidligtest, og tenker at da vil det sikkert ikke slå ut på vanlige en gang :yuck:
 
Mee

meeeen jeg testet svagt i går på tidligtest, og tenker at da vil det sikkert ikke slå ut på vanlige en gang :yuck:
Testet svakt på vanlig, tidlig jeg. Å sett flere som sier make sure ofte slår ut like fort, om ikke fortere enn tidligtester.. pluss at BP har vist en tendens til å komme med skyggestreker :wacky:
 
Tror du? er redd den plutselig ikke viser strek eller viser svakere enn i går igjen, dersom jeg oppgraderer til vanlige:p
Det kan godt være, men det gjelder uansett hvilken test du velger nå. Finnes mange dårlige tidligstester som du uansett ikke vil kunne sammenligne. Kjøp make sure vanlig på kiwi, de er gode!
 
Back
Topp