Hvilke tidlige tegn hadde dere på graviditet?

Vigoi8

Blir kjent med forumet
Hei alle fine ☺️

Vet jeg fisker etter litt positive svar her. Tør ikke håpe for mye her hjemme så må lufte dette litt for dere.

Jeg skulle hatt mensen idag, hatt vonde menssmerter inatt og idag, såpass at jeg er bombesikker på den kommer så tar i en tampong, men den forblir like hvit som snøen. Jeg får alltid mensen eksakt på dag 14 etter eggløsning, og det er idag. Jeg pleier aldri å ha slike menssmerter før samme dag, eller samme tid som mensen kommer. Pleier alltid å spotte litt før mens, men nå spottet jeg bare litt på mandagen så stoppa det. Har også hatt milde mensmurringer og noe som minner om «leamus» nederst i magen de siste 5-7 dagene.

Tok en graviditetstest for 7 og 5 dager, bare siden jeg ikke klarte å vente, så spent på om det sitter en spire nå. De var så negative som de kunne få blitt..

Jeg skal såklart ta en test i morgen tidlig hvis mensen ikke dukker opp innen det. Krysser fingra for at den ikke kommer etter 10 mnd prøving!

Hei alle fine ☺️

Vet jeg fisker etter litt positive svar her. Tør ikke håpe for mye her hjemme så må lufte dette litt for dere.

Jeg skulle hatt mensen idag, hatt vonde menssmerter inatt og idag, såpass at jeg er bombesikker på den kommer så tar i en tampong, men den forblir like hvit som snøen. Jeg får alltid mensen eksakt på dag 14 etter eggløsning, og det er idag. Jeg pleier aldri å ha slike menssmerter før samme dag, eller samme tid som mensen kommer. Pleier alltid å spotte litt før mens, men nå spottet jeg bare litt på mandagen så stoppa det. Har også hatt milde mensmurringer og noe som minner om «leamus» nederst i magen de siste 5-7 dagene.

Tok en graviditetstest for 7 og 5 dager, bare siden jeg ikke klarte å vente, så spent på om det sitter en spire nå. De var så negative som de kunne få blitt..

Jeg skal såklart ta en test i morgen tidlig hvis mensen ikke dukker opp innen det. Krysser fingra for at den ikke kommer etter 10 mnd prøving!

Kan du ikke ta en test nå? Hvordan klarer du å la være? :laughing002 For å svare på spm ditt har jeg aldri merket noe til mine svangerskap før kvalmen har meldt seg rundt uke 6.

Jeg hadde mensenmurringer i ca fire dager før IKM. Det er i hvert fall det jeg husker tydelig at jeg hadde, og tenkte jeg var en av de som opplever PMS med murringer (ikke alle gjør det) for testen 12/13 dpo (1-3 dager før IKM) var negativ. Jeg testet positivt først 14/15 dpo. Noen utvikler hCG sent, eller egget kan ha festet seg sent - eller det man trodde var en tidligtest var egentlig en vanlig test - jeg husker ikke hva jeg tok :wacky:

Hadde i grunn ikke noe med nr 1, men da tenkte jeg nok ikke like mye over kroppens signaler heller :joyful: Kjente bare litt ubehag i livmorområdet kvelden før jeg testet.

Med nr 2:
2-3DPO: ubehag på høyresiden av livmoren/eggstokken

3DPO: tett i nesa

6DPO: gul utflod. Vond rygg, litt bekken,-og symfysevondt

8DPO: murringer

9DPO: svak positiv test

Ved tidlig SA:
3 DPO: akutt kvalm og vondt øverst i magen.

4DPO: murringer av og på, stikninger, vondt i ryggen(delvis symfysen).

5DPO: stikninger på venstre siden

7DPO: utflod: school glue

8DPO: kvalm på morgenen, stikninger i livmorområdet, vondt i korsryggen. Utflod: school glue

9DPO: antyding til strek. Utflod: school glue

10DPO: positiv test. Murringer i bekkenet/symfysen. Vondt i korsryggen. Murringer.

15DPO: kvalm, stikninger i puppen, svake tester.

Hadde positive og negative tester om hverandre i 2 uker. Målte HCG hos legen. Så vet at jeg var gravid.

Med nr 3:

5DPO ubehag i livmorområdet store deler av dagen. Lurer på om det var festesmerter

6DPO murringer venstre side

8DPO vondt i ryggen

9DPO antydning til strek. Avsmak på Pepsi Max. Murringer på kvelden

10DPO svak strek som ble sterkere på ettermiddagen. Leamus i livmorområdet på kvelden.

12DPO(3+5) murringer venstre side. Positiv digital 1-2

13DPO støt/tok tak i livmorområdet i det jeg skulle ta beina under meg. Ømhet etter det. Økt utflod

14DPO kvalmerier litt her og der i løpet av dagen. Økt utflod

15DPO økt utflod

16DPO leamus i livmorområdet på kvelden. Økt utflod

Åh! Lykke til i morgen! Er selv på 8dpo.. og prøver så godt jeg kan og vente til dagen etter forventet mens, men ikke enkelt, er så spent!
Jeg merker at jeg er litt uggen, ikke helt halsbrann ikke helt kvalme, men noe midt i mellom, også har jeg hodepine. Krysser alle fingre for at det er tidlige symptom, men redd det bare er tilfeldig.. gleder meg hvertfall til å høre oppdatering fra deg

Hadde egentlig de vanlige pms symptomene som jeg pleier å ha før mens, ikke noe spesielt. Det eneste «sikre» som var annerledes var svært ømme brystvorter fra el til ikm. Får det alltid ved el, men varer bare et par dager. Har det dog fremdeles uke 32+6 :)

Med nr 1 var det mensmurringer så trodde mens var på vei, disse varte de første ukene. Jeg hadde også ømme bryster, noe som jeg vanligvis ikke legger merke til så det var det klareste symptomet for meg! Disse symptomene kom rundt IKM. Ellers kom ingen andre symptomer før et par uker etter.

Krysser fingrene for st det blir positiv test på deg i morgen :) du må oppdatere! Spent her :p

Med nr 1 var det mensmurringer så trodde mens var på vei, disse varte de første ukene. Jeg hadde også ømme bryster, noe som jeg vanligvis ikke legger merke til så det var det klareste symptomet for meg! Disse symptomene kom rundt IKM. Ellers kom ingen andre symptomer før et par uker etter.

Krysser fingrene for st det blir positiv test på deg i morgen :) du må oppdatere! Spent her :p

Takk for svar. Skal såklart oppdatere dere

Denne gangen var det korsryggsmerter som begynte rundt 7dpo som gjorde at jeg skjønte det. Husker ikke med de to andre, det er 10 og 8 år siden...

Ingen andre tegn enn høy hvilepuls fra rundt 9-10dpo, og testet positivt kveld 10dpo :)

måneden før trodde jeg at jeg var gravid med mye murring og ømme pupper, men da kom TR som ett slag i trynet :banghead: så min erfaring er at jeg fikk mindre symptom med graviditet enn før mensen :rolleyes:

Så spennende! Jeg hadde ikke mensmurringer i det heletatt, men merket det ved at brystvortene ble "såre" da jeg strøk over dem. Det var rett ved IKM. :happy:

Lykke til i mårra!

Åh! Lykke til i morgen! Er selv på 8dpo.. og prøver så godt jeg kan og vente til dagen etter forventet mens, men ikke enkelt, er så spent!
Jeg merker at jeg er litt uggen, ikke helt halsbrann ikke helt kvalme, men noe midt i mellom, også har jeg hodepine. Krysser alle fingre for at det er tidlige symptom, men redd det bare er tilfeldig.. gleder meg hvertfall til å høre oppdatering fra deg
Jeg må bare kommentere dette :hilarious: Har følt meg litt uggen i dag (8dpo med IVF-egg), men jeg har ikke klart å sette ord på hvordan uggen jeg er. Det gjorde du for meg, for jeg har ikke helt halsbrann og ikke helt kvalme, men noe midt i mellom! Så takk for at du satte ord på det for meg :D Krysser fingrene for at det er et godt tegn for oss begge!

Jeg må bare kommentere dette :hilarious: Har følt meg litt uggen i dag (8dpo med IVF-egg), men jeg har ikke klart å sette ord på hvordan uggen jeg er. Det gjorde du for meg, for jeg har ikke helt halsbrann og ikke helt kvalme, men noe midt i mellom! Så takk for at du satte ord på det for meg :D Krysser fingrene for at det er et godt tegn for oss begge!

Så bra jeg kunne hjelpe! Kjente jeg ble litt ekstra spent nå som du kjente på det sammen! Når tenker du å ta første test? Masse lykke til ❤️

Så bra jeg kunne hjelpe! Kjente jeg ble litt ekstra spent nå som du kjente på det sammen! Når tenker du å ta første test? Masse lykke til ❤️
Jeg har allerede begynt i dag :hilarious: Men det er bare tåpelig for jeg har tatt eggløsningssprøyte som har hcg i seg, så får strek uansett! Når skal du teste?

Jeg har allerede begynt i dag :hilarious: Men det er bare tåpelig for jeg har tatt eggløsningssprøyte som har hcg i seg, så får strek uansett! Når skal du teste?

Prøver jo å vente til IKM, men regner med jeg begynner på mandag :D er spennende det her!

79908704-F284-4E24-B81B-EFCBB6DC7338.jpeg
F967D4F4-1DBD-4388-BA4A-121A5B8ACD36.jpeg
Okei folkens. Dette er testene jeg tok av samme urin når jeg våknet idag. Den øverste ser jo positiv ut for meg, jeg husker ikke hvilket merke den er da jeg hadde kasta esken, men jeg tok to av den samme tidligere i uka uten antydning til strek da. Den nederste som er mer utydelig er fra babyplan. På vei til apoteket NÅ for å kjøpe flere tester. ;);)

Woohoo! Ingen tvil! Gratulerer :D

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp