Hvilke tester er mest sensitiv?

Jeg har foreløpig bare prøvd én test av Metode sine tidligstrimler. Den var negativ (5 dager før forventet mens), men nå er jeg to dager forsinket med mensen og skal teste igjen i morgen eller søndag om ingenting skjer.

Andre som har erfaring med Metode? Har ikke sett den bli nevnt så ofte her inne…

Jeg har foreløpig bare prøvd én test av Metode sine tidligstrimler. Den var negativ (5 dager før forventet mens), men nå er jeg to dager forsinket med mensen og skal teste igjen i morgen eller søndag om ingenting skjer.

Andre som har erfaring med Metode? Har ikke sett den bli nevnt så ofte her inne…
Brukte ikke metode denne gangen, men brukte de sist, synes de er gode jeg ☺️❤️

Hvilken graviditetstest er mest sensitiv etter deres erfaring?❤️
Jeg brukte babyplan sine tidlige tester. De var nokså tydelige 10dpo. Men, veldig lyse streker. Til forskjell fra clearblue + som viste tydelig strek 10dpo forrige svangerskap. Likte godt clearblue early detection, men igjen, best fra 10dpo.

Metode slo ut sent for meg, i alle fall. :shy: Mener jeg testet 3-4 dager før IKM. Da var det knapt en skyggestrek, og bare når jeg la godviljen til. To dager senere fikk jeg positiv på CB digital. :)
Om du er 2 dager over IKM nå, burde vel Metode være sensitiv nok til å slå ut. (Men jeg er ingen ekspert på dette...) Lykke til med testingen! Krysser fingre for deg:happy:

Syns det er litt vanskelig å vite.. I mine to tidligere sv.skap har jeg fått tidlig svakt utslag på RFSU.
Denne PP har jeg testet med Metode sine tidlig-strimler, fått negativ i 7 dager etter IKM.

To svak positiv på RFSU 10 dager etter IKM, og sterkere og sterkere strek på Babyplan sine stavtester. :)

Cb early detection har jeg fått positiv på 5 dager før mensdato både forrige svangerskap og dette. 4 dager før ble babyplan svak positiv, CB med kryss og digital viste "1-2" med forrige baby, så skal se om det samme skjer i morgen.

Back
Topp