Fløtemysost
Flørter med forumet
Hvilken graviditetstest er mest sensitiv etter deres erfaring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå har ikke jeg så mange å sammenligne med, men fikk svaaaaak positiv på babyplan sin dagen etter det som må ha vært festeblødning.Hvilken graviditetstest er mest sensitiv etter deres erfaring?![]()
Brukte ikke metode denne gangen, men brukte de sist, synes de er gode jegJeg har foreløpig bare prøvd én test av Metode sine tidligstrimler. Den var negativ (5 dager før forventet mens), men nå er jeg to dager forsinket med mensen og skal teste igjen i morgen eller søndag om ingenting skjer.
Andre som har erfaring med Metode? Har ikke sett den bli nevnt så ofte her inne…
Jeg brukte babyplan sine tidlige tester. De var nokså tydelige 10dpo. Men, veldig lyse streker. Til forskjell fra clearblue + som viste tydelig strek 10dpo forrige svangerskap. Likte godt clearblue early detection, men igjen, best fra 10dpo.Hvilken graviditetstest er mest sensitiv etter deres erfaring?![]()
Dette er makesure ca 8 DPOHvilken graviditetstest er mest sensitiv etter deres erfaring?![]()
Metode slo ut sent for meg, i alle fall.Jeg har foreløpig bare prøvd én test av Metode sine tidligstrimler. Den var negativ (5 dager før forventet mens), men nå er jeg to dager forsinket med mensen og skal teste igjen i morgen eller søndag om ingenting skjer.
Andre som har erfaring med Metode? Har ikke sett den bli nevnt så ofte her inne…
Mener jeg testet 3-4 dager før IKM. Da var det knapt en skyggestrek, og bare når jeg la godviljen til. To dager senere fikk jeg positiv på CB digital.