Hvilke tester anbefaler dere?

Emi81

Glad i forumet
Junibarna 2019
Er en egen graviditetstesttråd, men ikke alle skriver hvilket merke og når testen ble tatt. Personlig får jeg aldri positive tester med rfsu sine f. eks.

Finnes det en tråd med hvilke tester dere er fornøyde med og hvilke tester som bruker ekstra lang tid og ekstra høy HCG før de blir positive? Eller kan vi lage en?
 
Jeg har testet positivt før IKM med RFSU test tidlig og test ofte. Clearblue + har gitt meg skyggestrek, så er ikke fornøyd med den.
 
Jeg har testet positivt før IKM med RFSU test tidlig og test ofte. Clearblue + har gitt meg skyggestrek, så er ikke fornøyd med den.


Samme her, har fått skygge på clearblue +, det er åååå sykt kjipt, Kan blir jo sååå glad,,, og så er det bare en skygge...
 
Testet med Rfsu sine med nr2 og fungerte fint den.
Denne runden må jeg ha testet alt for tidlig og dermed slo begge RFSU testene ut negative.
CB gravidtestpinne til monitor slo ut gravid først hos meg denne gangen, så CB digital og en vanlig CB. Fornøyd med CB sine ihvertfall.
 
Fikk svak strek på One Step stavtest og positiv digital 8 dpo. Tatt flere etterpå, men liker de nevnte og CB+ best.
 
Sist jeg var gravid fikk jeg svaaak positiv på Boots test 8 dpo. Testet negativt med rfsu teste ofte og rfsu teste tidlig, også negativ CB +. 12 dpo fikk jeg svak strek på cb+ 14 dpo positiv boots og CB digital :)
 
Helt klart Babyplan tidlig test [emoji3526] Og clearblue digital med ukesindikator for å få det «svart på hvitt».
 
Fått skyggestrek 4 ganger på clearblue plus, skikkelig dritt. Denne gang fikk jeg sterk positiv 8 dpo med rfsu test tidlig!
 
Har bare prøvd clearblue + jeg når jeg har vært gravid, aldri fått skygge når den har vært negativ og klar positiv når jeg har vært gravid. Har vel prøvd rfsu en gang når jeg ikke var gravid og den var klar negativ. Ingen erfaring med andre tester enda. Hørt positivt om make sure som jeg har bestilt, men de rekker jo ikke prøve :)
 
Positiv erfaring med RFSU sine men liker best clear blue sine. Ekstra pluss for den med ukeindikator
 
Back
Topp