Hvilke tegneserier leste du da du var liten?

Pin-up

Forumet er livet
Jeg elsket (elsker fortsatt) å lese tegneserier da jeg var liten! Noen av favorittene var Donald, Pink Panter, Bamse verdens sterkeste bjørn, Pellefant og Bobo. Da jeg ble litt eldre var det Tuppen og Lillemor, Girls og Starlet som gjaldt. Hva leste du?

W.I.T.C.H.

Det var Donald det gikk i. Og fra jeg var ca 12 år så var det Girls. Grisete var det 

Labambie skrev:
Det var Donald det gikk i. Og fra jeg var ca 12 år så var det Girls. Grisete var det 

Haha, ja det var jo faktisk det til tider! Husker at det ofte var sex og pupper involvert, noe som var veldig spennende.

FrkPedersen skrev:
Var det de manga-inspirerte jentene/figurene?

Donald og etter hvert Starlet og innimellom Romantikk. Hehe, det siste var skikkelig spennende syntes jeg den gangen.

Billy! Og storesøsters Starlet :P  "Kjære Nina. Jeg har kuler i puppene, er det kreft?" gikk igjen hver uke.
"Kjære Nina, jeg mister en del hår når jeg børster det, er det kreft?"
"Kjære Nina, jeg er 14 og har enda ikke fått mensen :("

omatt og omatt og omatt :P

Jeg elsket tegneserier....og gjør det for så vidt fremdeles.

Jeg leste Starlet og Fantomet fast. (Fin miks.)

Men jeg leste også Bamse-verdens sterkeste bjørn, Pellefant, Donald, Tarzan, Fantastiske fire, Supermann, Lynvingen, Edderkoppen, Billy, Agent X9, Tuppen og Lillemor, Penny, Girls, Hjerterevyen, Boing.

Nå for tiden kjøper jeg Pondus fast, og så samler jeg på Fables. I tillegg kjøper jeg Nemi, Rutetid, Rocky, Kollektivet av og til.....og så har jeg blitt hekta på tegneserieromaner.

Men jeg leste også Bamse-verdens sterkeste bjørn, Pellefant, Donald, Tarzan, Fantastiske fire, Supermann, Lynvingen, Edderkoppen, Billy, Agent X9, Tuppen og Lillemor, Penny, Girls, Hjerterevyen, Boing.

Nå for tiden kjøper jeg Pondus fast, og så samler jeg på Fables. I tillegg kjøper jeg Nemi, Rutetid, Rocky, Kollektivet av og til.....og så har jeg blitt hekta på tegneserieromaner.

©Smartass skrev:
Billy! Og storesøsters Starlet :P  "Kjære Nina. Jeg har kuler i puppene, er det kreft?" gikk igjen hver uke.

Du glemte: "Kjære Nina, hva er utflod?" :)

Sonja Borge skrev:

Fantomet ja - det glemte jeg å nevne! Det leser jeg forsåvidt ennå, mannen abonnerer:) Leser også Pondus, Rutetid, Kollektivet, Rocky og Perler for svin, til tider noe tegneserieromaner. 

FrkPedersen skrev:

©Smartass skrev:

Denne var kanskje ikke så vanlig, men jeg glemmer den aldri:

Kjære Nina! Kan man få barn av å onanere? Hilsen kvinne, 14 år.

Sonja Borge skrev:

FrkPedersen skrev:

©Smartass skrev:

Denne var kanskje ikke så vanlig, men jeg glemmer den aldri:

Kjære Nina! Kan man få barn av å onanere? Hilsen kvinne, 14 år.

Kanskje ikke det som var hovedpoenget, men "KVINNE, 14 år" var jo artig da! 

Husker også at det var ei som lurte på om det ble barn av å kline. Da lo jeg rått, erindrer jeg, for jeg hadde nettopp lært hva kline var og for at det skulle bli barn av det måtte man jo være nakne...:) 

Tipper denne Nina hadde mye morsomt å dele over fredagspilsen.

Back
Topp