Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Billy! Og storesøsters Starlet :P "Kjære Nina. Jeg har kuler i puppene, er det kreft?" gikk igjen hver uke.©Smartass skrev:"Kjære Nina, jeg mister en del hår når jeg børster det, er det kreft?""Kjære Nina, jeg er 14 og har enda ikke fått mensen :("
omatt og omatt og omatt :P
Jeg elsket tegneserier....og gjør det for så vidt fremdeles.Sonja Borge skrev:
Jeg leste Starlet og Fantomet fast. (Fin miks.)
Men jeg leste også Bamse-verdens sterkeste bjørn, Pellefant, Donald, Tarzan, Fantastiske fire, Supermann, Lynvingen, Edderkoppen, Billy, Agent X9, Tuppen og Lillemor, Penny, Girls, Hjerterevyen, Boing.
Nå for tiden kjøper jeg Pondus fast, og så samler jeg på Fables. I tillegg kjøper jeg Nemi, Rutetid, Rocky, Kollektivet av og til.....og så har jeg blitt hekta på tegneserieromaner.
FrkPedersen skrev:
Billy! Og storesøsters Starlet :P "Kjære Nina. Jeg har kuler i puppene, er det kreft?" gikk igjen hver uke.©Smartass skrev:"Kjære Nina, jeg mister en del hår når jeg børster det, er det kreft?""Kjære Nina, jeg er 14 og har enda ikke fått mensen :("
Du glemte: "Kjære Nina, hva er utflod?" :)
Sonja Borge skrev:
FrkPedersen skrev:
Du glemte: "Kjære Nina, hva er utflod?" :)
Denne var kanskje ikke så vanlig, men jeg glemmer den aldri:
Kjære Nina! Kan man få barn av å onanere? Hilsen kvinne, 14 år.