Hvilke tanker og evt planer har du for permisjonen?

Hmm, jeg gleder meg ikke til noe.
Livet er vanskelig å tøft, så å klare å glede seg til noe i det hele tatt her i livet vet jeg ikke når skal skje igjen...
Prøver så godt jeg kan å være innom her litt for å se om det å få en baby igjen kan bli greit, men har så mange andre følelser å bearbeide at det føles bare vanskelig å tungt med en baby akkuratt nå. Får ganske panikk når jeg er med på de her nedtellingene og ser at det nærmer seg stadig til babyen kommer....... Skulle ønske jeg kunne gå bakover i tiden, og ikke fremover nå......

Det høres absoludt ikke noe godt ut! Håper du har noen å prate med om det, å få en baby skal jo være noe av det fineste i verden! Stor klem til deg <3
 
Det hørtes ikke noe godt ut. Har du noen å snakke med om dette?
Nja, hadde håpet på ekstra oppfølging i svangerskapet, men legen forstår ikke helt dette. Har ikke jordmor i bygda, men har hatt en time hos moren til ei venninne som er jordmor. Hun mener jeg absolutt skulle hatt ekstra oppfølging, men har til nå (uke 26) hatt 2 kontroller + oul, så det er ikke mye. Hun skulle se hva hun kunne ordne.
 
Det høres absoludt ikke noe godt ut! Håper du har noen å prate med om det, å få en baby skal jo være noe av det fineste i verden! Stor klem til deg <3
Ja har barn fra før av, og med alle har jeg gledet meg og sett frem til fødsel, permisjon osv. Nå er livet snudd på hodet, alt er vanskelig å tungt. Har gått litt til samtale med ei i den psykiske helsetjenesten i bygda, men har ikke vært hos henne siden mai. Bør nok ringe henne igjen, men........
 
Ja har barn fra før av, og med alle har jeg gledet meg og sett frem til fødsel, permisjon osv. Nå er livet snudd på hodet, alt er vanskelig å tungt. Har gått litt til samtale med ei i den psykiske helsetjenesten i bygda, men har ikke vært hos henne siden mai. Bør nok ringe henne igjen, men........
Ring så fort du kan, ikke bra å gå slik i lang tid! Får helt vondt av deg, håper virkelig du har noen rundt deg som backer opp :Heartred
 
Ja har barn fra før av, og med alle har jeg gledet meg og sett frem til fødsel, permisjon osv. Nå er livet snudd på hodet, alt er vanskelig å tungt. Har gått litt til samtale med ei i den psykiske helsetjenesten i bygda, men har ikke vært hos henne siden mai. Bør nok ringe henne igjen, men........
Ja. Ring. Asap
 
Her blir livet å gå sin vante gang. Ingen store endringer, bortsett fra at det ikke blir noe jobbing i helger og ettermiddager. Blir hjemme med tre små + serve mine fire barneskolebarn før og etter skoletid. Håper på en noenlunde rolig baby, slik at vi får tid til å kose oss også. Vi gleder oss til å bli kjent med et nytt familiemedlem!
 
Back
Topp