M
Moderator Kristin
Guest
Hva tenker du kommer til å skje? Er du spent eller nervøs, eller tar det hele med ro?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
åååh gleder mig så till födsel! Men gruer mig litt till tiden etterpå. Var ikke sår eller noe men slet litt med halebeinet, det fick sig en tryck siden jag måtte ligga på rygg å föda, och det vill jag inte igen! Ellers er renselen ganska kjip, och så är man hög på endorfiner efter födseln, och samtidigt så trött, siden iaf jag och sikkert mange med mig har svårt å sova de första dyngen! Man sitter og super in hvert enenst ögonblick med den lille skatten... gruer mig till såre brystvorter och puppespreng, som brukar komma som ett pang på dag to här, noe som är ett heldig problem, allikevel vondt som fy! Og så barseltårarna! äääh dem er ikke så glamorösa. Jag tror jag skal si nej tack till all form for besök de första to ukerne för både min och familiens skull. Vill gärna se hur gutterne tar det å få en liten bror å dela oppmerksomheten med. Så eh, ja mange tankar här!
Signerer denne pluss at jeg kvier meg for etterriene . De var vonde med nr to og tre og skal visstnok øke på med antall fødsler. Som fjerde og sistegangsfødende skal jeg prøve å leve i nuet og nyte de øyeblikkene og stundene som kommer! Og ikke være redd for å be om hjelp. Ingen takker en utslitt mor for at hun ofrer seg .
Signerer denne pluss at jeg kvier meg for etterriene . De var vonde med nr to og tre og skal visstnok øke på med antall fødsler. Som fjerde og sistegangsfødende skal jeg prøve å leve i nuet og nyte de øyeblikkene og stundene som kommer! Og ikke være redd for å be om hjelp. Ingen takker en utslitt mor for at hun ofrer seg .
Også hørt det om etterriene... nr to her og husker egentlig ikke hvordan de var sist....
äääh ja där påminnde du meg om dem!! Nr en kände jag inga etterrier med, med nr to hållt jag på å gå av på mitten! Men fick smertestillende på sykehuset som tok det värsta. Det jag har hört är att nr to är illa, nr tre är värst och så blir det bedre igen... lov å hoppas för din skull! men ja, dem gruer jag meg till!
nr en kännde jag inget med, nr to var jobbiga, men be om smertestillende på sykehuset! ikke pina dig igenom dem!
Hva tenker du kommer til å skje? Er du spent eller nervøs, eller tar det hele med ro?
Jeg syns dine planer virker helt perfekte!Grugleder meg. Spent på om det går like fort som sist (2 timer), og hvordan jeg takler smerten denne gangen. Men har innstillingen om at jeg ikke gleder meg til smertene, men at jeg MÅ gjennom det, og det SKAL jeg klare
Ifht tiden etterpå så gruer jeg meg til etterrier, såre brystvorter og kombinasjonen renselse og sommer.
Gleder meg ufattelig mye til babykos. Og til storesøster får møte baby. Gleder meg til amming, rolige dager uten masse planer, trilleturer i sommerværet og å bli kjent med lillegull
Spent på om det er plass til oss på enerom, i juni.. Ettersom vi må være på sykehuset i 2 døgn pga min svangerskapsdiabetes. Ellers gleder jeg meg til fødselen, min fjerde og siste
Må man ligge på sykehuset lenger med svangerskapsdiabetes? Vet du hvorfor?
Jeg har desverre fått diagnosen, men det er "kostregulert" I den grad at ingen av målingene jeg har gjort selv har vært over grensen. Ingen har sagt noe til meg om at jeg må være på sykehuset...