Hvilke tøybleier anbefaler du?

Rosetaske

Gammel bruker i ny drakt.
Septembermødre <3
Husker bleieboden fra største var baby, men Bleieboden er tydeligvis historie.

Så hvor kjøper man tøybleier nå til dags? Og hvilke anbefaler du?

Handlet en del brukt til snuppa for å teste ut forskjellige alternativer, endte opp med å bruke peachy green-bleier. De selges bla på lillegullbleier.no...

---—–-

Husker bleieboden fra største var baby, men Bleieboden er tydeligvis historie.

Så hvor kjøper man tøybleier nå til dags? Og hvilke anbefaler du?

Oi, har de.. hvorfor det? det vet kanskje ikke du :P
Måtte inn og sjekke opp her. Husker jeg bestilte tøybleier fra bleieboden..

har ikke kjøpt bleier på lenge men må ha påfyll nå som det kommer en til (storebror er bare 1 år når han blir storebrore så jeg kan liksom ikke forlange at han slutter med bleier xD ) og har kommet fram til at det å bestille fra utlandet er det som må til for å skaffe mer av de bleiene vi trives med :/

popolini bamboo, happy heiny's lommebleier m/p'tit bamboo innlegg ("blåkant" ) samt muksut sine formsydde boostet med "blåkant"-innlegg er favorittene her i huset :)
var veldig glad i itti bitti SIO til storesøster men hun var en sylfide som tisset lite, det er IKKE broren noen av delene av. Tar vare på dem enn så lenge men blir denne babyen også en liten klump går de rett på kjøp og salg. Evt ser det litt an siden lille snart storebror har begynt å reise seg opp og da kanskje kommer til å gå snart og kanskje da blir litt slankere om lårene. Han elsker å tisse potten også så om han da går på potte etterhvert og ikke tisser i bleiene konstant, at bleiene blir mer en slags "just in case" så beholder jeg dem og.

Back
Topp