Hvilke tøfler?

• Trådstarter Trådstarter *prøvedokka*
  • Opprettet Opprettet
P

*prøvedokka*

Guest
Er det noen som vet hvilke tøfler som er best for disse små?

Nå bruker snuppa sokker med skinnsåle som tøfler i bhg. De gir ikke noen støtte, men er iallefall sklisikre.
Jeg synes de standard tøflene virker like ustø som sokkene, bare at såla er litt hardere.
har vært inne på tanken å kjøpe sandaler på salg, men er det bra å gå med sko hele dagen?

Ern'te lett detta her asså[;)]

Tips tas imot med takk[:)]

Her har de både skinntøfler som du snakker om, men de har også sandaler til innebruk. Tror faktisk det er sandalene som blir brukt mest[:)]

Jeg har også disse sokkene, som jeg egentlig er fornøyd med. Men såg noen tøffler innpå www.xxl.no, og de så veldig god ut. Så var de litt høyrer slik at de støtter bedre enn de tøfflene jeg har sett på før. [:)]

han har sandaler! men de går bare i sokkelesten nå når det er varmt ute!
begynner å gå med innesko når snøen kommer

som ansatt i barnehagen ønsker jeg meg helst sandaler...
disse små går på harde murgulv hos oss hele dagen, og greit å ha litt såle å tråkke på.
det er også mindre varmt med sandaler enn disse skinnsokkene som jeg ser flere har...
de vrir seg på foten, og sitter ikke noe godt på synes jeg.

Takk for innspill, jenter.
Jeg googlet litt og fant ut at småtassene har godt av å ha sandaler med god hælstøtte på seg som innesko. Og det er også veldig sunt for dem å gå mye barbeint.

Så da får jeg finne et par sandaler på salg. Kjøpte egentlig noen i sommer, men de er blitt for trange over vrista til snuppa. Føttene vokser litt ujevnt tror jeg

Back
Topp