Hvilke symtomer har dere?

oktober10September12<3

Betatt av forumet
Her merker jeg ikke stort, og lurer på om det er flere symtomløse gravide her?:)

Forrige gang var brystvortene blitt litt mørkere og større på denne tiden, men kan ikke si jeg ser noe nå.. Ømme bryster har jeg heller ikke, men det tror jeg ikke jeg hadde sist heller. Litt oppblåst i magen til tider, men ellers merker jeg fint lite..

Kvalmen kom i uke seks sist, og det er nesen så jer gleder meg til kvamen også, da kjenner man godt at man er gravid;)

kvalm, trøøøøøøøøtt, murring og "menssmerter", ustabil mage, kviser, ømme pupper, stikking nederst i magen når jeg tror jeg kan reise meg opp fortere enn jeg burde

Er heldigvis ikke så veldig mye kvalm enda, og ikke så ømme bryster som jeg hadde sist. Men litt ømme er de og ringene rundt brystvortene har blitt mye større. Blir også veldig fort trøtt og sliten.

Egentlig ingen andre symptomer enn en del murringer :)

Jeg er blitt syyykt trøtt de siste dagene! Men ellers så er det bare murringer/stikkinger og kviser og munnsår som sist. Syns det er lite symptomer jeg og. Men er evig takknemmelig for at jeg ikke er kvalm! Var ikke det forige gang heller.

Ømme bryst, stikking i magen & ryggen.. Ellers liiite.. Så sku gjerne ønske æ hadde hatt mer symptoma så æ værtfall kunne følt mæ gravid.. No når æ ikke har nån symptoma så går æ å lure hver dag på om æ e gravid eller om di 2 graviditetstestan æ tok va feil å at mensen bare e forsinka :p

Trøtt som en dupp og masse stikninger/murringer. Blir veldig fort svimmel også. Glad for alle små symptomer så langt!

Jeg har skikkelig ømme pupper. Mensmurring og stikking nederst i magen. Håper jeg slipper kvalmen igjen, var ikke kvalm en eneste dag sist :o)

Litt mensmuringer, ømme pupper, kjempesulten på morran når jeg står opp, må spise med en gang Heldigvis ikke kvalm denne gangen, håper det holder seg sånnOgså mååååå jeg ha salte ting. Var seriøst og kjøpte meg hockeysalt i stad

Ingen ting enda, må gjerne holde seg sånn ;)

Litt tidlig enda for meg, selv om jeg har hatt på følelsen av at jeg er gravid over en uke allerede.
Men er trøtt, har murringer og humøret svinger.

murringer, kvalm, kaster opp allerede. ømme bryster. 

Ømme bryster, sliten, har heldighvis ikke blitt kvalm enda, håper jeg slipper unna :P

I går kveld nådde denne kvalmen nye høyder.
Trodde ikke jeg kunne bli så kvalm. Heeelt jævelig!!!
Også lever bekkenet sitt eget liv.

Har ikke hatt noen i det hele tatt, er i uke 24 nå. Var litt ekstra trøtt helt i begynnelsen, ellers ingenting.

* Ømme bryster kom 2 dager før IKM
*Oppblåst
*Halsbrann!!! (hadde dette i forrige svangerskap også, men det var siste delen av svangerskapet. ALT for tidlig å slite med det nå :-/

Back
Topp