hvilke symtomer har dere?

Vanillatwin

Elsker forumet
hvilke symtomer har dere? har ikm på madag. men jeg tisser i ett sett, sambo mener jeg er litt hormonell, har halsbrand og er kvalm hver gang jeg spiser.. emoticon

Har IKM på lørdag.. om jeg kjenner godt etter er jeg litt øm i brystene... men da kjenner jeg godt etter... Dessuten kan det komme melk ut av dem når jeg presser... Det har jeg aldri oppdaget før.... men kan godt være det har vært der hele tiden... Dessuten har jeg halsbrann..... Om det er graviditetsymptomer vet jeg ikke.... men man kan jo håpe.. :-) Når jeg tenker litt etter så har jeg mistet utrolig mye hår de siste dagene!! Det gjorde jeg også i forrige svangerskap og aldri ellers.... *håpehåpe*

halsbrann er ett symtom emoticon  krysser fingrene for deg.. oppdater 

Har en del symptomer : kvalme, ømme pupper, vondt i korsrygg, hormonell, trøtthet, mensmurring :)

Frk. turkis skrev:
halsbrann er ett symtom emoticon  krysser fingrene for deg.. oppdater 

Var det til meg? Ja, du skal få oppdatering, jeg er utrolig spent nå kjenner jeg.. Og gleder meg vilt til å bli en del av denne tilsynelatende fantastiske gjengen her inne.... *håpehåpe*
(Jeg vet at halsbrann er et tegn på graviditet, jeg var en del plaget med det sist, men jeg tørr ikke la det gå innover meg enda, pga fare for å bli skuffet, så jeg tenkte mer sånn..."kanskje jeg har halsbrann pga andre ting" hihi.. )

Hos meg er symptomene: Masse halsbrann hele tiden, dag og natt... mensmurringer og veldig oppblåst i magen!

mine symptomer er: halsbrann, ømme pupper, humør syk så det holder, antydning til kvalme først på dagen og veldig sliten.

Mine symptomer er foreløbi: Ømme pupper og mensmurring, vont i korsryggen til tider.. + jeg er oppblåst (noe som ikke passer meg da jeg skal gifte meg om 17 dager:/ hehe)... Men krysser fingrene for at jeg slipper kvalmen denne gangen..

Dette er nøyaktig mine symptomer også, ikke mer, ikke mindre:-)

Er ekstremt trøtt, hormonell, ømme pupper, tisser hele tiden, murringer i magen og vondt i ryggen. Lykke til med testingen :D

jeg er veldig trett, noe halsbrann, stikninger i magen, har tidvis veldig ømme bryst (som allerede er begynt å vokse), antydninger til hormonell, og allerede store problemer med bekkenet... men siden jeg gikk på krykker i 25 uker sist svangerskap så vet jeg hvor ille det er, men også hvor lite ille jeg syntes det egentlig var selv om jeg selvfølgelig hadde veldig vondt og store problemer i lang tid... men var overkommelig siden jeg ikke hadde andre større plager... det var vondt, men mulig å planlegge rundt (og som søster til en som var svært plaget med hyperemesis så vet jeg at det er ting som er verre enn bekkenplager...)

Mine symptomer:

- trøtt
- ømme brystvorter
- mensmurringer
- noe stikkinger i livmoren, men har blitt mindre av det etter IKM
- kan bli litt uggen etter jeg har spist
- vond korsrygg ved overbelastning eller mye stillesitting

så tidlig du fikk positiv test  må bety noe posetift det da ...emoticon

Mine symptomer har avtatt litt i dag hvis man ser bort fra at jeg holdt på å kaste opp i bilen i morges. Ser ut til at det kan bli mitt verste symptom. Føler jeg er mye "kvalm i halsen", hvis jeg kan si det.

Ellers er det:
*tidvis ømme pupper
*tisser ofte
*mensmurringer
*senitmental

Off jeg har litt for mye magesmerter kjenner jeg, kommer kanskje av stress på jobben og. Vil bare drøye det litt til før jeg kontakter lege. Men mulig jeg tar en UL i uke 6 og. Verdt det bare for å roe meg litt.

Ellers går det i oppblåst mage, Venter bare på at halsbrannen skal komme, har slete med det hver gang :(

Jeg har vonde bryster, litt trøttere en vanlig, stikkinger i livmoren, kvame når det er lenge siden jeg har spist.

Her går det i bekken/korsryggsmerter og ømme pupper Kjenner på kroppen at dette svangerskapet blir like tungt som sist.. Var da avhengig av krykker fra jeg var 5 mnd på vei...

håper bare jeg er gravid. har ikke hatt symtomer siden igår morges.. skjønner meg ikke på kroppen.. tatt 2 tester. men di er negative. men litt tidlig å teste. har ikm på mandag

Jeg har hatt strekkinger og tidvise stikkinger i livmor/eggstokk-området siden jeg testet positivt 13 DPO. Har hatt litt ømme brystvorter hele veien, og i den siste uka har jeg begynt å bli små-kvalm utover dagen. Må spise hele tiden! Tørst og fort sulten. Også unormalt trøtt, spesielt på slutten av dagen på jobb og utover kvelden.

Og veldig veldig glad selvfølgelig.

emoticonkrysser fingrene for at spirene sitter der i 9 mnd :)

Back
Topp