Hvilke symptomer har meldt seg?

Kjenner bare på trøtthet foreløpig. I tillegg er jeg forstoppa. 6+0.
 
Trøtt, sliten, treg mage og oppblåst. Tisser oftere og mindre matlyst, men blir plutselig bråsulten. Litt nedpress og pulserende mage/underliv :)
 
Dere som er bekymret fot lite symptomer, så fant jeg dette her på Babyverden:
Har du ikke opplevd denne kvalmen? Gled deg over det! Du er ikke noe mindre gravid av den grunn, du er rett og slett litt heldig. Det sies at de som lett blir sjøsyke har større fare for svangerskapskvalme.
Jeg blir fort sjøsyk, og er ganske kvalm nå.

Hver morgen når jeg våkner er ømheten i brystene borte. Sånn helt borte. Så blir de mer og mer ømme utover dagen. Merkelig :wideyed:
Samme her! Føler det er aller verst når jeg tar av bhen på kvelden.

4+5 og jeg har disse symptomene nå:
  • Ømme (og større!) bryster og sensitive brystvorter
  • Kvalm
  • "Mensmurringer"
  • Tett nese
  • Veldig trøtt, må sove litt på dagen
  • Forstoppet
 
Jeg er mer oppblåst, fått kortere lunte, mye stikkinger i livmor og større pupper. Har også begynt å bli veldig trøtt, og hatt et par episoder hvor jeg har blitt dårlig. 4+0
 
Ikke så veldig sjarmerende, men jeg har begynt å stinke...
prikkprikkprikk.gif
Jeg vet ikke om det er endret luktesans eller om jeg lukter annerledes når jeg er gravid. Det var iallfall det samme sist jeg var gravid, og det er en helt unik lukt, så da er det nok et av mine symptomer.
 
Ikke så veldig sjarmerende, men jeg har begynt å stinke...
prikkprikkprikk.gif
Jeg vet ikke om det er endret luktesans eller om jeg lukter annerledes når jeg er gravid. Det var iallfall det samme sist jeg var gravid, og det er en helt unik lukt, så da er det nok et av mine symptomer.

Jeg lukter nok ikke annerledes (hva jeg vet) men jeg luktet på urinen min at jeg var gravid :D Før jeg tok testen alltså. Var ganske sikker pga det og murringer.
 
Jeg lukter nok ikke annerledes (hva jeg vet) men jeg luktet på urinen min at jeg var gravid :D Før jeg tok testen alltså. Var ganske sikker pga det og murringer.
Tror det er urinen her også, evt også utflod, men prøvde å pakke det inn litt. :hilarious: Delikat tid dette!
 
Føler jeg har lite symptomer denne ganga, men nevner:
  • Ømme bryster og brystvorter
  • Litt murringer og strekk i magen
  • Av og til litt kvalme
føler jeg har mye færre symptomer denne ganga i forhold til de to andre svangerskapene :( jeg venter liksom på at kvalmen skal sette inn..
Satser på at det er fordi jeg fant ut jeg var gravid såpass tidlig (3+3) og at jeg har glemt hvordan det egentlig var i de andre svangerskapene :D

gleder meg til ultralyd for å få en bekreftelse på at det faktisk er noe der inne :)
 
Er nå 6+4 og kjenner innimellom litt kvalme hvis jeg er sliten eller sulten. Har klagd på lite symptomer tidligere, men tror ikke jeg er så interessert i mer kvalme, jeg :p
 
Kjenner fortsatt omtrent ingenting :wideyed: Av og til litt murringer og litt småkvalm. Synes å huske det var mye mer forrige gang o_O
 
Symp som har meldt seg til nå er (er 5+4)
  • Oppblåsthet
  • Trøtt trøttesen
  • Tisser OFTE
  • mensmurring og strekk i lyskepartiet
  • Er veldig kvalm enkelte dager, mens andre dager er jeg helt fin
Med førstemann var jeg ekstremt kvalm frem til uke 18, men husker ikke når det meldte seg for fult! Så dere som er kvalme når meldte den seg?
 
Puppene er så ømme :arghh: Og større da, men det er bare greit :hilarious:
Omg, I know! Det er vondt! Verst når jeg tar av bhen på kvelden, når de kommer i "fritt fall" liksom. :hilarious:
Og ja, struttinga liker jeg, fniiis.

Jeg er fryktelig trøtt og kvalm. Kaster heldigvis ikke opp.
I stad måtte vi stoppe serien vi ser på, for jeg måtte bare ta en høneblund! :p
 
Jeg tror jeg har blitt ekstra trøtt. Sier tror, for med en 1-åring, så har jeg egentlig allerede vært trøtt siden et par måneder før han ble født. :p
 
Er 5+1 i dag og har hatt disse symptomene sålangt:
- Konstant uggen døgnet rundt
- Kramper som kommer og går
- I går opplevde jeg noen stikninger på høyre side som bare varte noen sekunder

Det er alt, håper litt på at det kommer flere symptomer snart sånn at jeg kan roe meg etter å ha opplevd en SA fort kort tid siden.
 
7+2 og lite glede og motivasjon på livet haha. Den kvalmen er så hemmende i hverdagen så kjenner ingen glede med å være gravid. Veit det går over når kvalmen gir seg og graviditeten blir mer virkelig med tanke på tidlig ultralyd. Prøver å ikke ha så fokus på kvalmen, men den er til stede hele tiden og jeg bruker så lang tid på å spise og alt blir et ork
 
Back
Topp