Hvilke symptomer har meldt seg?

Mamsebams1

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Menstermin 5.august her i følge disse appene (uke 6, 5+1). Åssen føler dere dere mammaer? Æ husker ikke når kvalmen meldte sin ankomst i forrige svangerskap men jeg håper jeg slipper unna litt mildere denne gangen. Spydde til uke 18 fra uke uvisst.

Dette er det jeg kjenner:
- veldig ømme bryst og brystvorter
- mye luft i magen og litt treg mage
- lettere kvalmbølger som kommer og går (ingen spying sålangt).
 
Meget oppblåst og kan sovne hvorsomhelst og nårsomhelst :laughing025 og igår lurer jeg på om kveldskvalmen meldte seg, akkurat som med storebror :love017

Var kun morgenkvalm med Storesøster :happy8
 
Mine symptomer så langt med menstermin 1. august; uke 5+5:
  • Veldig trøtt
  • Ømme bryster
  • Oppblåst og treg mage
  • Murringer
  • Litt kvalme (ingen oppkast)
 
Meget oppblåst og kan sovne hvorsomhelst og nårsomhelst :laughing025 og igår lurer jeg på om kveldskvalmen meldte seg, akkurat som med storebror :love017

Var kun morgenkvalm med Storesøster :happy8
Har aldri hørt om kveldskvalme faktisk :) kanskje det blir gutt hos dere da? Hihi
 
Foreløpig ingen symptomer, 4+6 i dag :) Veldig spent på når de første melder seg!
Hvordan kan du være 4+6? Når du har termin 6.august? Jeg har termin 5.august og er 5+1 i dag:) eller kanskje sånt kan variere alt etter når man hadde mensen? Mensen første dag var 27.oktober her.
 
Hvordan kan du være 4+6? Når du har termin 6.august? Jeg har termin 5.august og er 5+1 i dag:) eller kanskje sånt kan variere alt etter når man hadde mensen? Mensen første dag var 27.oktober her.
Oi, det var rart! Kanskje det går på sykluslengde? Jeg har 30-dagers syklus tror jeg
 
Samme her! Håper ikke det blir verre en nå. Slik det er nå er ikke plagsomt, og jeg er ikke redd for st jeg kommer til å kaste opp:happy:
I dag er jeg faktisk redd for å kaste opp:grumpy: vært kvalm nesten hele dagen. Gruer meg til jobb i morgen. Sitte rundt lunsjbordet å være sosial.
 
I dag er jeg faktisk redd for å kaste opp:grumpy: vært kvalm nesten hele dagen. Gruer meg til jobb i morgen. Sitte rundt lunsjbordet å være sosial.
Jeg ser den! Og hvordan skal man forklare det hvis man plutselig må løpe for å kaste opp..
 
Jeg er 4+6 i dag og har hatt en del menssmerter siden positiv test. Kvalme som kommer og går. Veeldig ømme bryster og trøtt! Hadde en SA i uke 7 i mai og da hadde jeg nesten ingen symptomer i forkant så her er alle symptomer hjertelig velkommen:hilarious:
 
Trøtt.no:singing:
Litt kvalm
Ømme bryst
Murringer i underlivet
Sitter å venter hos legen no, har ikkje sjangs å jobba fult så trøtt eg er no... ;)
 
4+3, har hatt murringer siden el, og ømme pupper. Oppblåst. Litt mer emosjonell. Håper energien holder, husker ikke når den ga seg forrige gang men det var fryktelig å være så sliten.
 
4+5, jeg er irritert, oppblåst, trøtt og kvalm. Har sluttet å amme for ca 3 uker siden og i dag og i går lakk det plutselig melk igjen, aner ikke om det kan ha noe med svangerskap å gjøre :bookworm:
 
Veldig trøtt! Jeg sovnet på jobb i dag, og på sofaen da jeg kom hjem. Det skjer aldri ellers :wacky:
Er også kvalm innimellom. Og veldig god luktesans, var den som fikk meg til å mistenke at jeg var gravid:happy:

Og jeg måtte gå halvveis i treningsøkten i dag, fordi jeg var så svimmel. Vet ikke om det er et symptom, men det pleier ikke å skje til vanlig :bored:
 
Er 4+5 og merker mest at jeg er oppblåst og treg i magen, får ikke igjen knappen i buksa ;) Har også ømme pupper og må sove hvertfall en gang i løpet av dagen. Har også noe murringer og ubehag i korsryggen og jeg har fått en del kviser..
 
Er 4+5 og merker oppblåsthet, ser tydelig gravid ut om kveldene pga luft i magen. Ellers er ringen rundt niplene blitt mye større, griner som en tulling uten grunn, murringer og stikking nede + litt i korsryggen. Kveldskvalme i går. Første gang jeg er gravid, og går rundt og er livredd for SA
 
Er 4+5 og merker oppblåsthet, ser tydelig gravid ut om kveldene pga luft i magen. Ellers er ringen rundt niplene blitt mye større, griner som en tulling uten grunn, murringer og stikking nede + litt i korsryggen. Kveldskvalme i går. Første gang jeg er gravid, og går rundt og er livredd for SA
Du her så mange klassiske tegn på graviditet at så lenge du kjenner dem skal du ikkje bekymre dæ<3 er gravid med nr to her. Ett også redd for SA men man må prøve å ikke tenke så mye på det.
 
Back
Topp