Hvilke symptomer har du?

Hadde en del helt i starten. Irritabel, trøtt, kvalm. Oppblåst, bekkenet kranglet.
Nå (6+6) føler jeg veldig lite. Fortsatt litt trøtt, men det har vært så mye så vet ikke hva som er av hva..
litt øm/vondt i venstre siden av ryggen/bekkenet. Føler meg mindre oppblåst..
 
6+2 i dag og sliter sinnssykt med kvalme. Jeg er også veldig trett og sliten, samt lett irritabel.. Og ømme bryster selvsagt. Jeg er avhengig av å ha mat tilgjengelig og spise ofte og lite. Jeg er også tørst hele tiden.
Har hatt et tidligere svangerskap, som endte i MA og da var jeg ikke så ille som nå. Så jeg håper det de sier om at mye kvalme representerer et sterkere svangerskap! :)
 
Trøtt... Bare veldig trøtt.
Og ømme bryster fortsatt.
 
Hadde ømme pupper og forhøyet hvilepuls, nå er det borte.. Ble heldigvis kvalm på kveldene fra søndag av, og vært det siden. Men det er vel det:happy: blir fortere svimmel også.. Men veldig lite symptomer kontra forrige gang
 
Ømme pupper er vel eneste nå, blir litt kvalm hvis eg ikke spiser i tide.
 
Er så trøtt for tiden. Satt å så tv i går kveld med mamma rundt kl 8. Jeg våkna rett før kl 2 i natt av at pappa og mannen min, som hadde drukket to flasker vin, ei halv flaske gin og hver sitt glass røyk-tunge whisky, satt å løste verdensproblemer. Jeg var så trøtt at jeg måtte bare gå å legge meg.
 
Jeg er trøtt hele tiden, fryser masse og er litt kvalm. Kjenner at matlysten ikke er helt på topp og maten smaker annerledes.
 
Så var det de puppene, da! Har hoppet fra 80d til 80f på under ei uke. :eek: hvordan skal dette gå??
 
Et slags ubehag i symfysen/livmoren. Vondt i korsryggen..
 
I dag har jeg hatt veldig vondt i korsryggen og nedover lårene. Trodde rett og slett at det var over og ut i morges da jeg hadde hatt det siden i natt. Men det gikk over og ingen blødning. Nå er det derimot kommet tilbake og jeg har slengt meg nedpå senga. Prøver å berolige meg om at det bare er livmor som vokser. Jeg har tidligere hatt 7 SA og en MA og da har SA alltid startet med brun utflod i 2-3 dager før det tar seg opp med smerter og blod, så jeg tenker at det bare er voksesmerter selv om det er skummelt og jeg må springe å sjekke rett som det er. Har forresten to barn på 5 og 7,5 år fra før❤️
 
Har du kjent noen svangerskapssymptomer enda? :D
Er du kvalm? Eller bare veldig trøtt?
Husk at det er vanlig både å ha mange symptomer, og ingen. Og de kan komme og gå uten at det betyr at noe er galt ;)

Hei Jeg føler meg helt ærlig så uendelig trøøøtt, vondt i bekken og strekk og stikninger i lysk(veldig ubehagelig), litt svimmel, ømme pupper, hvit kremaktig sekret (unnskyld detaljer) som er ganske mye.. Føler meg nesten som en zombie da jeg har mye hodeverk og blir veldig fort mett. Er alt dette normalt, da jeg har 2 barn som er 14 og 16 år og det var langt fra likt men dette er en annen far. Det stråler mye bak i bekken og nedover på lår, så lurer på om alt dette er normalt og om det er vanlig å få vondt i bekken så tidlig, da jeg hadde bekkenløsning med mi datter som kom sist? Jeg vet alle svangerskap er forskjellige, men syns bare dette ble litt mye.. Så må jeg bare spør til slutt.. Jeg har våknet med skikkelig stølhetsfølelse i magen, spesielt de tre siste dager..Vet du om dette er normalt, for er litt ubehagelig bare også klør det en del på puppene

Takker for all svar jeg kan få og syns det var godt å bli medlem her så jeg kan dele alt med dere, for er ikke like enkelt å få mannen til å forstå da han ikke har barn fra før♥️
 
Back
Topp