Hvilke symptomer har du?

Helt vilt trøtt og energiløs, men likevel vanskelig å få sove. :dead: Pulsen stiger fort hvis jeg gjør noe. Kvalm og uggen. Ør og svimmel. En magisk tid. :hilarious:

Tidvis kvalm, kommer og går i bølger. Blir veldig fort andpusten og sliten av ingenting. Akkurat likt som forrige gang!
Ellers er formen grei. Kjenner det i bekken og halebein om jeg har ligget/ sittet skjevt.

Jeg blir mett og får litt vondt i magen nesten med en gang jeg begynner å spise middag. Orker ikke å drikke brus og orker ikke godteri. Rart, for jeg elsker jo mat og godteri. har ikke åpnet alle lukene i sjokoladekalenderen enda :wideyed:

Blir kvalm når jeg er sulten da, så får i meg mat. Ellers ikke så mange symptomer. Litt ømme bryster på kvelden, og litt stikking i magen.

Blir også fort sliten og andpusten, og blør lett naseblod.

Jeg er litt småuggen fra morgenen, men går veldig greit så lenge jeg bare får i meg litt mat osv selv om det ikke frister særlig. Men har veldig få symptomer ellers egentlig. Litt ømme brystvorter, litt sånn menssmertefølelse eller noe en gang i blant, litt småtrøtt hele tiden, men ikke rart siden jeg må opp og tisse hver natt og våkner ofte om natta når jeg snur meg osv. Finner liksom aldri en god stilling (enda magen ikke synes 7+3). Litt treeeg fordøyelse, ellers veldig lite. Skulle til tider ønske litt flere symptomer for å føle at jeg faktisk er gravid, men veldig glad for å ikke kjenne så mye kvalme og veldig bra at jeg plutselig ikke har noe søtsug!

Hadde veldig mye murringer fra uke 3 til 6, nå er det noen stikninger her og der, strekker en del. Nyser mye, tett i nesa nesten daglig, lukter mer, noen ting smaker annerledes eller sterkere, ømme, tunge bryster som stikker en del, oppblåst, treg mage, tisser to ganger om natta. Kvalmen startet i slutten av uke 5, har kommet i veldige bølger, men litt færre bølger de siste dagene. Hadde null matlyst i to uker, nå har jeg noe økt matlyst, spesielt på frukt og bær. Ekstremt trøtt, tungpusten av småtteri! Håper alt er bra inni der.. :smiley-angelic001

Last edited:
Her er jeg kvalm om jeg ikke har spist på noen timer noen ganger. Varierer veldig. Ellers er jeg trøtt, men vet ikke om det er graviditeten eller ikke for jeg var trøtt før jeg ble gravid også hahaha. Ellers har puppene mine vokst _LITT_, og jeg har nesten konstant mensensmerter nederst i ryggen. Har også tett nese og muskelsmerter (som jeg har prøvd å finne navn på ved hjelp av google men finner INGENTING?!) samt at jeg noen dager tisser relativt ofte!

Back
Topp