Hvilke symptomer har du?

Kvalm, ømme pupper, treg mage, vondt i ryggen, halsbrann, ingen matlyst :dead: Er snart uke 10

Kvalm, trøtt, ømme pupper. 8+3

Nå begynner kvalmen å komme såvidt, så på morgenen idag ble jeg vekket med frokost på senga av mannen for å se om det kan hjelpe litt! <3 Ellers har jeg mye vondt i nakke og hodet men det tror jeg kommer av at jeg trenger mer søvn i disse dagene for det pleier å gi seg etter en lur. Ellers er hodet mitt helt tåkete.
Sliter med generell ømhet, men akkurat brystvortene har blitt bedre siste uka.
6+4

Ømme bryst, trøtthet, kvalme som kommer og går, veldig ligamentsmerter, litt murringer, oppblåst
7+2 i dag

Trøtt, oppblåst, ømme bryst som varierer i ømhet, svimmel og sulten

Trøtt (sover mer enn jeg noengang har gjort), oppblåst, kvalm og uggen som kommer og går, svimmel, ømme pupper, uren hud. 7+5:)

brystene er ikke like ømme lenger, brekker meg lett, kvalm, treg mage, økt luktesans, litt murringer, men mye mindre, veldig trøtt

Jeg er så trøtt, men utenom det er det ingenting annet enn at jeg brekker meg i ny og ne. 8+5
Veldig kontrast til forrige svangerskap, da tror jeg at jeg hadde det meste :hungover:

Har ikke hatt så veldig heftige symptomer til nå.
Alt startet med de mye omtalte "mensenmurringene" rundt da jeg forventet mensen. Disse var det eneste symptomet jeg hadde i flere uker før murringene begynte å gi seg litt, noe som gjorde meg kjempebekymra! Kanskje rundt en uke etter dette merket jeg at jeg var bittelitt trøttere enn vanlig og ømme pupper blåste seg opp ihvertfal en str. så jeg slappet av litt igjen:happy:
Nå er jeg snart 10 uker og det murrer av og til, puppene er ømme og tunge, kvalmen har såvidt gjort sitt inntog og jeg klarer knapt å holde meg våken om dagene. Griner av alt og for å toppe det hele sover jeg mye lettere enn vanlig så våkner av alt, må opp og tisse midt på natta og drømmer masse merkelig.
Elsker hvert sekund av symptomene mine:hilarious:

Glemte å legge til at luktesansen ble utrolig god veldig tidlig og den har holdt seg. Har vist hatt flere symptomer tidligere enn jeg husket. Var det noen som nevnte gravidtåke?:schocked028 Har vist sett eg blind på symptomert jeg ikke har hatt og glemt all dem jeg faktisk har og har hatt:hilarious:

Ingen symptomer annet enn bittelitt murringer.
Blir fortere kvalm når jeg er sulten, men så lenge jeg spiser regelmessig så går alt fint :D

Er kanskje feil å håpe på flere symptomer, men det hadde vært greit med en bekreftelse på at «ja, du er fortsatt gravid» :laughing002 Men nei... nei... jeg skal være glad jeg slipper kvalmen! :happy::happy:

Trett, uvell, ømme bryst, humørsyk, tisser ofte, intens luktesans, forkjøla (var det første 4-5 mnd i strekk sist), svimmel

Kvalm hele dagen, ingen matlyst (gått ned mange kg), luktesans som en sporhund, trøtt, svimmel om jeg står/går for lenge, så holder meg for det meste hjemme :sour: Håper det blir bedre om 3-4 uker.
9+0 i dag :)

Uggen, ømme pupper, trøtt, blir fort sliten i ryggen, blir fort andpusten, våkner hver natt av at jeg må tisse, forstoppet, økt utflod, dårlig matlyst, ligamentsmerter da jeg skal snu meg i senga eller når jeg nyser, svimmel om jeg reiser meg opp for fort, forsterket luktesans, humørsvingninger.. Det ble jammen litt, men føler ikke at jeg har så mye symptomer:p Er 7+0 i dag.

Meget kvalm hele døgnet (våkner av at jeg er kvalm), trøtt, god luktesans, uren hud, svimmel og ømme bryster. Har sikkert flere symptomer som jeg ikke husker nå, men det er disse symptomene som kjennes mest :sorry:

Back
Topp