Hvilke symptomer har du?

Off ja... :/

Her er kvalme i bølge daler, gjennom hele dagen..
litt murringer nå å da, og pupper i fra en annen verden... :banghead:
Litt halsbrann på kveldene, kommer og går egentlig..

Ja, også selvfølgelig forstoppelse, shiiiiitloads med promping og SVETT!
 
Off ja... :/

Her er kvalme i bølge daler, gjennom hele dagen..
litt murringer nå å da, og pupper i fra en annen verden... :banghead:
Litt halsbrann på kveldene, kommer og går egentlig..

Ja, også selvfølgelig forstoppelse, shiiiiitloads med promping og SVETT!
Akkurat slik er det her også:hilarious:
 
Ømme bryst, men hvor ømme varierer litt. Mensmurringer kommer og går. Litt vondt i bekkenet. Har hatt litt kvalme som kommer og går, i dag kom det kastende over meg kraftig i butikken så jeg brakk meg :yuck:
 
Hetetokter av en annen verden, vondt i bekkenet spesielt når jeg har vært lenge stillesittende, og sinnsyke drømmer :hilarious:
 
Jeg er i uke 6 og har ekstremt ømme pupper. Vondt å ha på bh
Har du en bh som passer godt? Jeg har også ekstremt ømme pupper, men jeg synes det er mye vondere å være uten bh enn å ha den på. Når jeg har bh på blir de jo "holdt fast" passe stramt, uten får de bevege seg mer.
 
Kvalm døgnet rundt, veldig trøtt!
 
Her er det verste trøttheten. Så utrolig trøtt hele tiden at det gjør vondt. Så har jeg kvalme og oppkast, litt emosjonell og hormonell også
 
Veldig trøtt og lettere irritabel :shy:
Samme her. Kjenner at jeg må passe på kommentarene mine:rolleyes: Men jeg er så sliten og kvalm, og da er det lett for at det glipper en gang innimellom... Huff, bare å ta seg sammen:wacky:
 
Jeg viste at jeg var gravid fra 3 dpo. Bekkenet og lysken strekker og verker. Har ikke gitt seg. Så bortsett fra det og koselige humørsvingninger, merker jeg fint lite foreløpig:p:rolleyes:
 
Kvalm hele dagen, startet ikke før i uke 7! Vondt i rygg og korsrygg og veldig trøtt. Håper ikke det varer lenge med kvalmen for resten skal jeg holde ut men kvalmen tærer så sykt på energien :(
 
Store og ømme pupper har jeg hatt i snart 3 uker nå. Fryser mye og er veldig slapp og trøtt!;) Heldigvis ikke blitt kvalm enda, kom rundt uke 7 i mine forrige svangerskap
 
Litt trøtt, ligamentsmerter av og til, veldig nærtakende. Blir svært fort mett, og plutselig like sulten igjen. Finnes ikke sjesken på godteri, i motsetning til vanlig.
 
Noen andre som har mye halsbrann?
Jeg har ikke hatt det til nå, men jeg våknet med det for to timer siden. :wacky: Husker jeg hadde det i mitt forrige svangerskap også, men jeg husker ikke når det kom. Tviler på at det var så tidlig som dette.
 
Jeg har ikke hatt det til nå, men jeg våknet med det for to timer siden. :wacky: Husker jeg hadde det i mitt forrige svangerskap også, men jeg husker ikke når det kom. Tviler på at det var så tidlig som dette.
Jeg har ikke hatt halsbrann siden sist jeg var gravid (1,5 år siden) og fikk det igjen 2 dager før positiv test. Har det ikke hele tiden men nok til st det er irriterende :(
 
Merket tydelig symptomer fra 3DPO. Første symptom var drømmer! Drømte hver dag fra 3DPO og fram til nå, 14dpo. Fikk positiv test med tidligtest 8 DPO, morgen.

Ellers er symptomer kvalm, trøtt, økt uflod, drømmer og masse murringer.
 
Back
Topp