Hvilke symptomer har du?

Har en del murringer, som til tider kan være ganske vonde. Ellers er jeg veldig trøtt og puppene er ganske ømme blitt. :) Også går jeg å småraper stort sett hele dagen :rolleyes:
 
Ulvehunger!! I dag har det ikke vært så ille.. Heldigvis. Ømme pupper, vonde murringer i magen som kommer og går.

Venter på å bli kvalm, men merker ikke noe spesielt til den. Men jeg jobber i helsevesenet og merker at jeg reagerer på vond lukt med kvalme, noe jeg har hatt stor toleranse for før.
 
Vonde murringer som kommer og går, noe støl i korsryggen (hadde veldig vondt i ryggen fra 5 dpo og til ikm), stikking/riving i magen, litt leamus/kramper i legger og lår. Trøtt etter jobb.

Ellers er ikke puppene noe spesielt ømme og jeg venter også spent på å se om kvalmen kommer om en stund :rolleyes:
 
Veldig trøtt, sovnet foran tv-en hver kveld forrige uke, startet med jerntilskudd for jeg trodde jeg hadde jernmangelanemi. Skjønte grunnen når jeg testet positivt :joyful:
 
Jeg er trøtt som en dupp hele dagen.. gjeeesp. Har ferie også, så sovner ved hver anledning - føles som narkolepsi altså! Helt villt!
 
Jeg er så dårlig i magen og avogtil må jeg tett og slett bare sette meg ned. Det føler ut som jeg har skikkelig løs mage, men når jeg går på do er det ingenting unormalt med avføringen. (Beklager bildet). Andre som har det slik?
 
Jeg er så dårlig i magen og avogtil må jeg tett og slett bare sette meg ned. Det føler ut som jeg har skikkelig løs mage, men når jeg går på do er det ingenting unormalt med avføringen. (Beklager bildet). Andre som har det slik?
Ja, kan plutselig få en type magevondt som ved løs mage, men det går over. Ingen diaré ved dobesøk, heller mer forstoppet til tider. Lurer på om det har en sammenheng med luftsmerter :wacky:
 
Masse murringer, ømme bryster, luftsmerter rett etter et måltid, kvalme som fy, og hormoner høyt i sky. Men hadde det helt likt sist også, skiver baby/gravidbok denne gangen også så ser fra sist at alt kommer helt likt. Men håper å slippe kvalme hele svangerskapet denne gangen. Og bekkenløsning hadde jeg før jeg ble gravid så med hormonene har jo det begynt som fy allerede‍♀️
 
Sulten og kvalm om hverandre Stikkinger i livmor, vonde hofter og vanvittig trøtt + supersåre nippler!
 
Jeg er mye kvalm. Det kom nesten samtidig som positiv test, men det har blitt ille etter 6+0. Er 7+0 i morgen, og gruer meg til de neste ukene. Har ikke kastet opp, og får i meg mat. Men jeg får gjort veldig lite på jobb, da jeg ikke klarer å fokusere på noe særlig annet enn kvalmen.
 
Ømme pupper hver dag. Resten av symptomene varierer, men kan være veldig trøtt, ofte sulten og småkvalm, eller vondt i magen. Disse symptomene er ikke like hver dag. Føler meg ikke veldig plaget :)
 
Back
Topp