Hvilke symptomer har du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marte
  • Opprettet Opprettet
småkvalm, uggen, oppblåst. Føler behov for å bevege meg, men orker ikke så mye

• Ekstremt trøtt
  • Springer på do hele tiden
  • Sinnsyke luftsmerter (jeg tror det er luftsmerter hvertfall, sånn at jeg til tider tror jeg burde ringe legevakten men så går det over like fort)
  • Smerter i korsryggen som kommer i tak, men disse har bedret seg nå
  • Forstoppelse :arghh:
  • Litt uggen innimellom

Må oftere på do, murring/stikninger i nedre magen, ligamentsmerter, små hint av uggenhet, mer tørst, ømme bryst og brystvorter.

*Kvalm store deler av dagen.
*Puppene er store, tunge og ekstremt ømme. Gruer meg til å ta av bh om kvelden.
*Var ekstremt trøtt fram til uke 7. Da la jeg meg mellom 20 og 21 hver kveld, men det har blitt litt bedre siste uka.
*Og jeg som alltid har vært avhengig av kaffe, og drikker kaffe jevnt gjennom hele dagen har fått helt avsmak på det.

Per idag er mine symptomer;
* Kvalme som går opp og ned hele dagen
* Jeg takler ikke lukter.. kan ikke bruke min egen parfyme lenger en gang.. og å åpne kjøleskapet er et mareritt. Klarer ikke matlukt.
* Jeg har supersensitive brystvorter
* Er konstant trøtt og gjesper hele dagen lang
* Humøret svinger litt

:)

Uggen, metallsmak i munnen og litt trett. Murringer

Kvalmen kom i dag!
Ellers merker jeg til trøtthet, men anser egentlig ikke det som et symptom da det kan komme av 1åringen som er natteravn:hilarious: har også ømme pupper, mest på sidene, men merker noe ubehag ved amming også. Så har jeg hatt MYE hodepine de siste dagene

Kvalmen har allerede kommet, spesielt på morgenen eller når jeg er sulten. Til gjengjeld er jeg alltid sulten :hilarious: Oljete hud og kviser, tisser oftere, murringer og skikkelig mensensmerter, i tillegg til ekstremt ustabil i humøret - stakkars mannen her hjemme får gjennomgå!! Og jeg som bare er 4+1 i dag!
:laughing025

Foreløpig er det trøtthet, tisser oftere, mer tørst, ømme pupper/brystvorter, murring, noe mat/drikke smaker litt annerledes enn vanlig.

Drømmer rimelig livaktige og heftige drømmer, ellers lite enda. Men jeg er jo nybefrukta også omtrent (4+0). Sist gang hadde jeg bare merkelige drømmer, og fint lite annet enn uteblivende mens, voksende mage og etterhvert at jeg kjente liv.

Trøtt og blir fortere sliten
Ligamentsmerter som høgger til iblant
Ekstremt oppblåst på kvelden
Uggen som kommer og går på ettermiddag og kveld.
Ulvehunger når jeg blir sulten
Masse hormoner, kort lunte og gråter lett ved filmer osv..
Ømme bryster på siden
Tett i nesa

Last edited:
Back
Topp