Hvilke symptomer har du?

Cinzia

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
It's gonna be May 2019
hei,
Jeg er litt nysgjerrig på hvilke graviditetssymptomer dere har og når de kom.
Jeg er oppblåst, og har en overivrig luktesans. Det var de første tegnene på at noe endret seg med kroppen. Ellers av og til lettere kvalme, men ikke nevneverdig plagsomt. Er 4+2 nå.

Hvordan er det hos dere?
 
Nå 6+4 svært lite. Ømme/såre bryster og brystvorter i varierende grad. Av og til litt uvelfølelse, hatt ett par opplevelser av kvalme bare. Trett, metallsmak i munnen som kommer og går. Murrer såvidt av og til. Tror thats it for tiden.
 
4+5 idag, og har til nå kun kjent litte bitte gran på kvalmen sånn av og til i løpet av dagen. Små øm nede i magen, og oppblåst på ettermiddagen. Og jo, forstoppet og økt utflod :sour:
 
Kvalme som kommer og går. Av og på med ømme pupper. 6+3 nå begynte og kjenne dette når jeg var 5+4. Kjenner og jeg har litt liten tolmodighet.
 
Å ja... hormonell glemte jeg.. kan gå fra blid til å eksplodere på tre sekunder. Går under navnet Dragen her hjemme
 
5+1 i dag og har ikke så mye symtomer. Oppblåst og murringer. Sist kom kvalmen rundt uke 9, så den kommer nok snart den også.
 
Jeg er 6+4. Er trøtt, super luktesans og litt ømme bryster hvis jeg legger godviljen til.. thats it.. hadde det ikke vært for positiv test hadde jeg vel ikke tenkt tanken at jeg kunne være gravid engang.. superengstlig for at det er noe galt..
 
Jeg er 4+2. Puppene er aller verst her. Såre og ømme. Ellers har jeg masse murringer i korsryggen, og følelse av å være oppblåst. Kvalmen har heldigvis ikke inntruffet før nå... Og da kom hele kveldsmaten opp igjen for å si det slik:depressed:
 
Her i gården er det få symptomer som merkes.. Jeg har svake murringer fra tid til annen, og så har jeg hatt ganske mye luft i magen de siste dagene. Men that´s it :) Jeg hadde nok følt meg mer trygg på at alt er OK om jeg kjente ømhet i brystene og/eller var kvalm, men slike tanker vil jeg sikkert angre på om kvalmen sniker seg inn om et par uker :´D Jeg prøver derfor å nyte at det er så rolig og greit som det er for tiden :).

Jeg er 4+3.
 
Har hatt mye murringer helt siden før ikm. Gitt seg litt nå. Lurer på hvorfor ikke kvalmen kommer...litt uvel når jeg er sulten bare. Ømme brystvorter også får jeg er rar følelse av melkespreng i blant. Veldig rart :p Også er jeg sykt trøtt da.. jeg som egentlig har lakenskrekk.
 
Er 6+4 i dag. Murringene i livmora har roet seg litt (vet ikke om jeg liker det..), men jeg har ømme og delvis harde bryster, oppblåst mage, økt utflod og periodevis «dårlig» mage. Og sulten, jeg er konstant sulten!
 
3+6 i dag, mye vondt i korsryggen og murringer i magen. Stikker godt til innimellom.
Sikkert gått opp en Str bh snart..
Og fryktelig emosjonel, gråter til alt!
Og saftisen lukter sur tue..

Ellers begynner kvalmen å komme litt snikende, slet mye med den sist. Har en kropp som sier høyt i fra til alt !
 
Back
Topp