Hvilke symptomer har du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Irene

Guest
Har du noen symptomer som enda er plagsomme eller begynner det å bli bedre? :)

Jeg er 8+6 i dag (tror jeg), og har vært innom litt kvalme, ømme bryster og større brystvorter, ofte tissetrengt og så sliten som jeg ikke trodde det gikk an å bli!:p Som regel har jeg veldig lite symptomer (det går litt i rykk og napp), og kan til og med glemme at jeg er gravid, men den trøttheten etter jobb tar nesten knekken på meg.

Ekstremt trøtt, ømme bryster, større bryster, svimmel og veldig glemsk! De er egentlig plagsomme alle sammen :p

Min ekstreme trøtthet har gått over nå tror jeg, 10+4 idag. Var verst fra uke 6 til 9. Brystene er heller ikke ømme lengre, aldri hatt noe kvalme eller oppkast. Det enste som sitter litt igjen er stikkingen i livmor når jeg nyser eller løfter tungt, litt rar matlyst og våkner tidlig om morgenen.

Trøttheten er plagsom.. :P Skulle helst vert full av energi og kost meg fullt med småen på 12 måneder.. Gjør så godt jeg kan når han er våken :)
Kvalmen.. Den er pyton.. Sykt kvalm nesten hele tiden, føler ikke at noe hjelper denne gangen. Når jeg var gravid med småen var jeg og kvalm, men kvalmen kunne kontrolleres med matinntak. Ikke denne gangen.. Mat gjør meg kvalm, å være sulten gjør meg kvalm, tanken på mat gjør meg kvalm.. Håper det går over til uke 12 :)

Kvalme og oppkast, lukt av mat og tanken på mat kan gjøre meg dårlig også.
Begynnende bekkenløsning :(
Ømme brystvorter - men det er blitt litt bedre den siste uka.
Våkner på natta for å tisse
Trøtt og sliten.
Deppa og småirritert.
Jævla drittsymptomer alt sammen.

Kvalmen og de ømme brystene. Kvalmen gjør en så innmari redusert. Orker omtrent ingenting og tvinger i meg mat, men ingenting frister. Uke 12 kan ikke komme fort nok. Dessverre 4 uker til for min del Første gangen hyperemesis ikke er kommet. Så håper den holder seg borte*bank i bordet*

Jeg er konstant kvalm og uggen. Ingen matlyst heller :( Merker jeg er blitt større, iom at ingen bukser passer lenger. Må vel snart inn i gravidbuksene igjen :/

Jeg er i uke 8 nå. Har vært sliten og småkvalm i 2 uker, men ikke noe mer enn at jeg kan leve som normalt. Men i dag ble jeg plutselig skikkelig spykvalm. Alt kommer opp og jeg får ingenting ned. Orker ikke å gjøre noe eller spise noe.

- faste (HARDE) , ømme og litt større bryst.
- kvalme... Må spise ofte for å holde kvalmen i sjakk.
- oppblåst, luft og hard i magen.
- humør svingninger.

Min uke 8 var verst. Kvalme, trøtt og ingen matlyst eller lyst til noen ting generelt. Uke 9 ble det mye bedre og nå i uke 10 er det kun litt lite matlyst og litt av og på ømme bryster. Ellers veldig fin i formen noe som selvfølgelig bekymrer meg.....[emoji15]

Kvalme av og på, må spise hyppig for å holde kvalme i sjakk. Ømme pupper av og på.. 8+2

Min uke 8 var verst. Kvalme, trøtt og ingen matlyst eller lyst til noen ting generelt. Uke 9 ble det mye bedre og nå i uke 10 er det kun litt lite matlyst og litt av og på ømme bryster. Ellers veldig fin i formen noe som selvfølgelig bekymrer meg.....[emoji15]

Høres ut som vi følger nøyaktig det samme forløpet! Begynner å bli ganske bekymret her også.

Kan skrive under på det samme! Kvalmen har nesten gått bort, men har ømme pupper og lite matlyst. Er så dumt at man begynner å bekymre seg så fort man føler seg i bedre form. Vi får prøve å berolige oss med at det er like vanlig å ha lite symptomer som å ha mange, og at det ikke er unormalt at symptomene avtar når man nærmer seg uke 12..[emoji4] (jeg må ivertfall si dette til meg selv flere ganger daglig[emoji87])

Hos meg har også de fleste symptomene avtatt, er 12+1 i dag. Blir kun uggen ved lavt blodsukker, klarer nå å holde meg våken til ti på kvelden og kjenner meg generelt mer som meg selv. Deilig, men også litt nervepirrende, selv om jeg vet at det er normalt. Det mest plagsomme nå er treg mage [emoji15]

Back
Topp