Hvilke symptomer har du?

3.svangerskap, forhåpentlig baby nr 2 :)
Symptomer: Kvalm
Annerledes fra forrige gang: Sist gang var jeg kvalm, svimmel, taklet ikke lukter av alt mulig, sur og grinete. Nå er jeg veldig mye bedre, bare kvalm :)

Var mer kvalm helt i starten enn jeg er nå. Nå spiser jeg bare så går kvalmen vekk. Ikke har jeg vondt i hodet heller lenger. Begynner å bli redd når symptomene forsvinner, men skal heldigvis på ul på torsdag!
Er trøtt og utrolig hormonell da :p
Puppene er heller ikke like ømme lenger :/
Er 5+4

Venter nr 2 ❤️ Selv om jeg bare er 4+2 så er det helt annerledes allerede. Sist hadde jeg små blødninger helt fra 4dpo, og skikkelig festeblødning 9dpo (fosset mørkt blod). Til nå har det ikke kommet en dråpe blod denne gangen :) Og det er jo litt mer avslappende når det er sånn. Ellers ikke så mye å kjenne. Fryser når jeg skal sove, og litt stikkinger. Spent på fortsettelsen. Sist ble jeg "fyllesyk" fra ca 5-6uker og etterhvert kom kvalmen på kveldene og ekstra når jeg var sliten. Husker ikke helt når det starta, men varte til ca 13-14uker. Blødningene ga seg ikke før uke 17. Det var stress! Men alt gikk bra ❤️

Venter nr 2. Sist kom kvalmen i uke 6 og ble værende der, fikk hyperremesis. Kjenner nå i uke 4 at kvalmen begynner å komme sigende (spesielt morgen og kveld ). Ellers er jeg mer hormonell denne gangen :p

Hei!
Jeg er 7+0 idag :) Men har de siste dagene kjent litt ubehag i livmoren, stikkinger og strålinger liksom, ganske så hyppig. Noen som vet om dette er vanlig? :)
Hadde litt brun utflod 2-3 dager, men det er over en uke siden jeg siste opplevde, ellers ikke noe blod :)

4+4 å litt ømme bryst, liitt mere på do å tisse, svimmel så å si hver gang æ reise mæ, fryktig tørr i halsen. Har hørt at noen kan bli det. Men skjønne ikke hvordan det kan ha seg.

Ikke så mange symptomer her. Trøtt, og har begynt å få mage allerede. 7+0 i dag. Dette er mitt tredje svangerskap. Er ganske likt som de forrige, bortsett fra det med magen.

Er 4+2 i dag. Gravid for tredje gang, men har hatt SA hver gang.. Har mye mer symptomer denne gangen, håper det er et godt tegn!
Jeg har slitt med skikkelig vonde luftsmerter. Konstant vond rygg. Voksesmerter i ben/rastløse ben. Trøtt og kvalm siden i går, men jeg har blitt skikkelig forkjøla, så kan være derfor :p Brystene begynner også å bli ømme :)

Hei!
Jeg er 7+0 idag :) Men har de siste dagene kjent litt ubehag i livmoren, stikkinger og strålinger liksom, ganske så hyppig. Noen som vet om dette er vanlig? :)
Hadde litt brun utflod 2-3 dager, men det er over en uke siden jeg siste opplevde, ellers ikke noe blod :)

Stikkinger og strålinger er veldig vanlig, ligamentsmerter :)
10% av alle gravide blør under svangerskapet. Det kan være små rifter i slimhinnene f.eks. Om du er bekymret kan fastlegen din ta en GU for å sjekke om livmorhalsen er lukket.

2. svangerskap og barn nummer 2. Foreløpig helt likt som sist med veldig ømme pupper, halsbrann og ekstremt trøtt.

6+6, 3. svangerskap, barn nr. 3. 100 % sykmeldt.. Greier å spise, men fryktelig kvalm. Blir sliten av ingenting, å da blir kvalmen enda verre:(

Likt med de to forrige..

Har begynt å klø no vanvittig på puppene!! Herregud, og når de er så ømme, er det jo vondt å bare stryke på de [emoji50] Blir litt gal av å ikke kunne klø ordentlig kjenner jeg [emoji12]

Flere som har opplevd dette?

Back
Topp