Hvilke symptomer har du?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Irene
  • Opprettet Opprettet
De siste par dagen samt idag, har jeg følt meg i kjempe form. Kvalmen er borte (håper det varer) og energien er normal på dagen. Det føles så bra å ha litt av seg selv igjen :D

Akkurat nå er jeg fortsatt syk etter influensa'n og det eneste jeg kan si jeg kjenner som ikke er sykdomsrelatert er at magen "kjennes" når jeg sitter, litt lett fremoverlent <3

Ellers er lista langt over alt fra trøtt og uopplagt til snørrete og tett. Fikk time til legen i morgen formiddag så er bare å lide seg igjennom dette her og håpe at jeg får penicillin som åpner både ører og nese. Har ikke hatt smaks og lukte sans siden tidlig i forrige uke og savner å kjenne lukt og smak av mat... Har lært at det er bedre å være kvalm av lukt og smak av ting enn å være kvalm uten lukt og smak for da kan man liksom ikke unngå eller forklare kvalmen :\

Lengter mot vår, sol og friskhet her

Uggen,hodepine og litt strekking..
Men mest har jeg bare lyst på kremet krydderost på kjeks og sjokomelk

Sulten!!

Kvalme og sliten /trøtt null energi

Halsbrann, tung pust og bekkenvondt. Kvalmen er neste helt borte nå! *bank i bordet* :)

Kvalme og manglende matlyst. Men sånn er det vær dag. Pluss et skranglende bekken, men det er faktisk ikke så værst i dag.

Back
Topp