hvilke Symptomer har du og hvor langt er du på vei?

Gizom

Gift med forumet
Juli13-jentene
VIP
Hvilke symptomer plager deg om dagen og hvor langt er du på vei?

Jeg er 6+1, og mine symptomer er...
Jeg har lyst på mat nesten konstant, og hvis jeg ikke kan spise noe blir jeg uggen
puppene lekker, ble aldri helt kvitt melka...
trøtt, men ikke så ille enda
hadde stikkinger helt i starten
og, ehm, ja, nedentil ^^

Trooor det er lista hittil

Jeg har faktisk ike så mange symptomer på at jeg er gravid. Er 5+3 i dag. Kun stikninger nederst i magen, og er MEGA trøtt på kveldene... emoticon
Så kan ikke klage til nå. I forje svangerskap ble jeg kvalm fra uke 6, så tipper den komme snikende om noen dager emoticon

6+4 Fra ca to dager etter eggløsning ble jeg ekstreemt trøtt, stikninger i mage og underliv, metallsmak.. Et par dager senere kom kviseutbrudd! Den siste uka - kvalme og dårlig matlyst. Rart at det kan være så forskjellig, forrige gang merket jeg absolutt ingenting før uke 8, og knapt noe etter det!

7+4 i dag og er ekstremt trøtt hele døgnet, masse kviser, oppblåst, kvalm fra morgen til kveld men heldigvis ikke oppkast!!, stikkinger i mage/underliv og bekkenplager...

6 +3.. er kvalm, kvisete, stikkninger i underlivet og hodeverk.. Men synes det er gøy å føle at jeg er gravid ;) så lenge jeg ikke blir veldig kvalm og bare ligger å spyr :P blir og fort lei av føler jeg, kan plutselig bli veldig lei meg uten grunn egentlig.. det er litt plagsomt :P

Jeg er i dag 6+ 4' jeg er ekstremt kvalm men har ikke kastet opp enda heldigvis. Jeg er trøtt og sliten hele døgnet, og helt kapittel på kveldene. Fryser mye. Leste i dagboken fra sist svangerskap, da begynte jeg å kaste opp når jeg var 6+2' og kastet opp hver morgen frem til uke 14. Jeg skjærer ingefær i skiver og lager te, og har jeg ingefær i skiver i vann med istider. Dette hjelper godt på kvalmen, og så har jeg i litt sitrondråper.

Jeg er 5+2. Er kvalm innimellom og ganske ømme pupper.

jeg er 7 uker i morgen <3
jeg er bare UTROLIG trøtt hele tiden å har problemer med rygg og bekkenemoticon

Er 5,5 uker på vei, og kjenner veldig lite til at jeg er gravid. Har noen ekstremt overfølsome bryster som er veldig vonde. Ellers så har jeg litt vondt nederst i magen når jeg er ferdig på jobb. Sikkert fordi jeg stresser litt.

Lurer på om jeg i det heletatt kommer til å bli kvalm? har ikke kjent det hittil, men det er vel tidlig enda.
emoticon

Er ca 7uker på vei. Kvalmen kom denne uka, ikke bare morgenen men kan komme hele dagen! Forrige graviditet var jeg kvalm til uke 25:(Trøtt etter arbeid, er som regel i seng før 10. Oppblåst.

Kan bli kvalm når jeg er sliten, blir lett bilsyk, er stuuup trett, sultfølelse, sliten/øm i ryggen, mer utflod og flere dobesøk.

Er nå 5+2 uker på vei, men symptomene meldte ankomst allerede rundt uke 3:)

6+1 idag.. Oppblåst på kvelden, det er vell det ;-) 

Var oppe ei natt å spydde, men ellers ingenting! -)

Gizom skrev:
Hvilke symptomer plager deg om dagen og hvor langt er du på vei?

Ingen symptomer plager meg, jeg elsker hver eneste lille ting jeg kjenner som minner meg om at jeg er gravid! Men så er jeg bare 5 uker på vei da, og skal ikke rope for høyt, er ikke sikkert jeg er så høy på pæra når kvalmen setter inn for fullt!

Hittil kjenner jeg bare at trøttheten har satt inn (men jeg har huset fullt av gjester de neste to ukene, det kan ha noe med saken å gjøre - det hjelper ihvertfall ikke!), og mensliknende smerter omtrent hele tiden. Ellers ingenting, ingen ømme bryster eller noe slikt. Masse spotting/småblødning.

6+1
Ømme pupper
kviser
Utrolig trøtt
Svimmel
Kvalm
Tissatrengt bare jeg ser en kaffikopp
Oppblåst
Griner av alt (sliter no' sykt)
Kort lunte (men tror det er pga trøtthet)
Stikkninger i livmor
Utflod

Herlighet, jeg har "alt" jeg jo... 

Er 8 uker..
Potte tett i nesa
Ømme pupper
Vært megakvalm i litt over en uke, men har gitt seg i kveld(da blir jeg nervøs:/)
Tisser sånn ca 667 ganger i døgnet.

uke 8 i morra :)

sinnsykt følsomme og ømme pupper
ekstrem hormonell, kjenner ikke igjen meg selv til tider...
tisser mye, mest på natta
tett i nesa, blør mye neseblod
mega trøtt heele tia
veldig oppblåst
mye stikkinger men jeg har også en stor cyste på eggstokken
kvalm om jeg ikke spiser
klør ekstremt mye overalt

oi... var ganske mange det hehe

Lite i grunn, bekymrer meg litt. Var så sykt kvalm sist, men regner med det kommer fort nok.

Ingen symptomer enda, utenom litt murring i magen. Men kun 4+4 uker på vei ca. Kan godt ha et symptomfritt svangerskap denne gang;)

Where to begin.... hehe emoticon

Jeg merket at jeg var gravid flere dager før jeg skulle ha mensen. Det startet med mye "strekking" i magen. Følte meg nesten litt støl.
Nå er jeg 5 +5 og har vel det meste som er av symptomer, hehe.
Superømme bryster og de har allerede vokst en del
Konstant uvel og får bølger av kvalme med jevne mellomrom
Dårlig matlyst, men småspiser ofte. Ingen ting smaker så godt som før.
Reagerer på lukter. (Etter å ha åpnet en pakke kokt skinke er det strøket fra menyen :P)
Småsmerter/ubehag i magen
Svimmel når jeg reiser meg (en morgen svimte jeg også av på badet)
Hinsides følsom, griner av alt... Hormonfest dilux... :P
Slapp og trøtt
Fått dilla - på avocado...
Også har det jommenmeg begynt å titte frem en aldri så liten mage... :)

Selv om disse tingene kan være litt plagsomme innimellom, tenker jeg at det er helt greit for det forteller meg bare at det jobbes med saker og ting der inne :) Så jeg tar det med et smil :)
I kveld da jeg lå på sofaen og samboern spurte om jeg kunne ordne noe, sa jeg bare: "Sorry, det passer litt dårlig. Jeg driver og produserer øyne og ører akkurat nå..." ;) hehe emoticon

Back
Topp