Hvilke symptomer har du nå?

Bortsett fra at jeg er trøtt har jeg ikke så mange symptomer. Har i grunn vært sånn hele veien og er veldig glad for at det er sånn for mitt forrige svangerskap var tungt. Bodde på do i 34 uker :/

Jeg er kvalm, trøtt og jeg kaster opp. Jeg er 12 + 5 og formen er ikke blitt bedre. Håper den kommer seg snart!

Jeg også fått mage!

Blir mer kvalm for hver dag, men har fortsatt ikke kastet opp. Værst tidlig på dagen, og så kommer det gjerne igjen på kvelden. Blir veldig fort mett når jeg spiser. Og en del trøtt fortsatt

Spiser ofte og lagt på meg noen kilo. Oppe to ganger på nettene på do. Mer sliten og mindre tolmodighet med ungene:-/ ellers så ser jeg gravid ut, magen bare eser ut. Synes det er litt tidlig, har ikke sagt noe offentlig. Formen er fin ellers:)

Jeg er ekstra trøtt, veeeldig oppblåst og små kvalm innimellom (sjeldent)
Det værste er magen som står ut, spesielt på kvelden ;) Er jo liksom hemmelug dette her - i 3 uker til!!! :p

Hatt veldig vondt i hodet de siste dagene og er også ganske svimmel. Tenker det kan ha blitt værre pga en liten forkjølelse også! Ellers har kvalmen gitt seg så og si helt :) er 11 uker i dag!

Og ja, oppblåst og treg mage/forstoppet :p men dette har også blitt bedre siste dagene!

Kvalm, oppkast, svimmel, uvel, vondt i håve, hyppig å tissa, treg mage, tett nasa, halsbrann.hormonmonster ...u name it...i got it....*lei* :'(

Kvalm :( Trøtt , og hormoner til tusen !!

formen er blitt mye bedre nå, uke 11 idag=) har litt hodepine om dagen, og små kvalm av og til.

Tett i nesen, ømme pupper (men det kommer og går litt), ekstremt kvalm, mye magesyre og sulten hele tiden. Har ikke akkurat vært kjekt frem til nå :-p mest pga kvalmen, men håper det gir seg så jeg kan glede meg litt etterhvert..

Tett i nesen, trøtt, lite matlyst, ekstrem luktesans, det strekkes og tøyes i magen, hyppig do-gåing og ømme bryster! Uke 14+1 i dag, håper trøttheten forsvinner og matlysten kommer snart ;-)

I dag hang jeg over doen litt på jobb. Kastet ikke opp, men ikke langt i fra. Ble helt skjelven etterpå :( Ikke noen god følelse. Men tar alt som gode tegn!

Trøtt, utmatta, svimmel, tett i nesa, ømme bryster og flyr mye på do - spesielt på natta. Jeg synes det er frustrerende å være så gåen, men er veldig takknemlig for at jeg har sluppet unna kvalmen.

Trøtt. Småkvalm (ikke spydd elr noe, heldigvis) veldig sulten.... ..

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Trøttere enn vanlig, murringer i magen/underlivet av og til, spreng i brystene nå og da - og aversjon mot kylling. :)

Bekkenet har vært pyton siden uke 5 og jeg er trett som en strømpe. Ellers i fin form :p Eneste som har forandret seg i det siste er at puppene begynte å bli ømme for et par-tre dager siden. Er 12+1 i dag.

Sliten og trøtt, men det var jeg fra før av også. Ømme pupper, tidvis treg mage og noen episoder med svimmelhet som mest sannsynlig skyldes lavt blodtrykk. Unngått å svime av så langt, så det har gått greit. Helvetes vondt i ryggen, nakken og korsryggen. Litt kjipt småvondt i hoftene om natta. Det var vel det.

Tett nese, kul nederst på magen og evt UVI... Ikke så mye med andre ord! Tror jammen jeg ble en av de heldige som slapp unna kvalmen.

9+1 og hadde en periode en dagkvalme som er nesten borte. Ømme bryster og trøtt hele tiden, men dette klager ikke jeg over :D :D

Back
Topp