Hvilke symptomer har du idag?

Pin-up

Forumet er livet
Og hvor langt er du? Det lurer jeg på:)

Idag er jeg ekstremt sulten - spiser hele tida for å ikke bli småkvalm. Ellers er jeg oppblåst og har hatt en del ligamentsmerter. Er 13 uker.

14+3 idag. Stikker i magen, vond rygg og hodepine( har det daglig) men ellers ikke så trøtt som før. Har fått noe hals greier for har en hoste som ikke gir seg.

16+2 idag og sliter til tider med bekkenet og tretthet..
Ellers kan jeg ikke klage på noe:)

16+2 sliter litt med bekken/rygg i dag.. Ellers er vel formen på topp.
Sliter med uren hud/kviser for tiden da,det er jo symptomer :P

16+0
Trøtt! og litt ''Stikking'' i magen
og må forresten tisse hele tiden!

16+1,
få synptomer. Litt vondt for å reise på meg, nesten som om jeg er støl, ellers skal jeg vel ikke klage.

16ish uker. Mye ligamentsmerter, kvalmen er borte (hallelujah), ømme bryster, oppblåst, fysen, svimmel iblant,

Sliiiiiiiiiten...:/ helt tappet for energi og dårlig matlyst, ellers ok :)

13+1 i dag, magen plager meg veldig, skikkelig treg og oppblåst. Har litt ligament smerter, og merker at kroppen forandrer seg, men ellers merker jeg lite :P gleder meg til babykul nå :D

Jeg må tisse veldig ofte. Er ikke like trett lenger, men har begynt å få litt kynnere på kveldene. Men de er bare koselige enda. :)

Er 16+2 Har til tider STORE bekkenplager. De siste 2 dager har jeg vært å tisset VELDIG ofte. Blitt trett. Har treg mage ellers, så er enormt oppblåst. Litt kviser og MYE halsbrann

føler meg like gravid nå som jeg gjorde da jeg var høygravid med storesøster! Vann i kroppen, (er i utgangspunket slank, men ei på jobb lurte på om jeg var gravid for jeg var blitt så rund rundt ansiktet!!), spesielt mye vann i føttene (og tydeligvis trynet), gravidmagen, halsbrann, store bekkenplager, gigapupper, mørkere pigmentflekker spesielt i ansiktet (æsj), ekstreme hetetokter, trøtt hele dagen og av og til ekstreme hormoner som gjør at jeg enten griner eller freser.. Jadda, jeg har det utmerket!! :-)

En advokado som sparker inni der :)
Samme symtomer som for 10 uker siden. Ekstra ømme pupper + halsbrann. Bekken, rygg og nakke plager. Går til behandling :) enda mer trøtt og masse migrene. Tar dette som at babyen inni meg har det supert, så tar dette med ett smil :)

Back
Topp