Hvilke symptomer har du hatt i rugetiden?

Solsikke2016

Glad i forumet
Vet vi alle er forskjellige, men vil gjerne høre hvilke symptomer du har hatt, og hvilken rugedag de kom.

Her rugedag 4 el 5 (teller innsettdagen?)

Litt kvalm og vonde pupper.

Hadde vondt i halebeinet frå rugedag 6, blødande tannkjøt frå rugedag 8-9. Vonde puppar og hovudverk, men det var like gjerne lutinusen. Rennande utflod frå rd 7-8. Gravid :)

Her ikke lenger kvalm, men litt av og på følelse nederst i magen. Pupper fortsatt ømme.

Og, Lutinus er noe skikkelig diss'ne greier...

Gubben påstår at luktesansen min er blitt på høyde med bikkjas... ;) Satt og snøsa og syntes det luktet både tåfis og brent hår. Og brakk meg når bikkja gjorde fra seg... Det lukter dritt, men har jo plukket opp etter hundene i snart 20 år uten at det har vært et problem..
Men har også vært litt sånn pms i humøret de siste dagene, og det synes jeg ikke er et godt tegn siden jeg er et pms-troll ca en uke før mens..

Hadde "alt" av symptomer både de gangene det ikke klaffet og den gangen det endelig ble klaff. Hos meg var det derfor alle hormonene vi putter i oss som gav symptomer den aller første tiden. Kom rikelig med skikkelige gravidsymptomer kort tid etter den positive testen :). Håper det klaffer for dere denne gangen!

I dag har jeg vært ganske kvalm.
Som nevnt i andre tråder, kan det komme av at jeg har spist veldig dårlig i det siste.
Samtidig, så har det kommet tilbake selv om jeg har spist. Også har jeg vært tidvis veldig varm.

Vet ikke om det kommer av det ene eller det andre, eller om det er innbilning, men er i hvert fall det nærmeste jeg har kommet noe som kan likne på positive symptomer.

Jeg er så spent på deres andre vegne her nå altså!! Jeg heier og heier!!!

Back
Topp