Hvilke symptomer har dere?

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Jeg spør på vegne av min søster som er 9+5. Hun har ingen andre symptomer en litt vondt i korsryggen, mens jeg som er hennes eneggede tvillngsøster har hatt hypermesis begge svangerskapene. Vi er begge litt bekymret over utelatt kvalme. Er det noen her som ikke er dårlige og har sett bankene hjerte på UL? Håper noen vil svare

hva menes med hypermesis?

Symptomer jeg har er ømme bryster (mursteiner), murring i magen og kvalme pga STERK luktesans :p
- Har ikke sett bankende hjerte på Ul enda jeg da..

hva menes med hypermesis?

Symptomer jeg har er ømme bryster (mursteiner), murring i magen og kvalme pga STERK luktesans :p
- Har ikke sett bankende hjerte på Ul enda jeg da..
Hypermesis er alvorlig svangerskapskvalme og har vært innlagt 8 ganger på to svangerskap. Hun kjenner ikke et snev av kvalme engang

Ømme pupper og ekstremt trøtt:( litt kvalme sånn innimellom

Vonde bryster, trøtt og ekstrem kvalm :/
Men alle svangerskap er jo forskjellige, så trenger ikke være noe alvorlig :)

Kvalm, har vært innlagt pga det. Ømme pupper, liten blære og trøtt. Men ikke alle får så mange symptomer på graviditet, og de er heldig :-)

Forrige svangerskap merket jeg bare litt strekksmerter. Ellers alt som vanlig til uke 15.
Men nå; KVALM og trøtt.. God kombo med aktiv 3 åring!

Her er det kvalme, sinnsykt oppblåst, murrende magesmerter, ømme pupper, svimmel og veldig trøtt... Hurra! ;)

Hypermesis er alvorlig svangerskapskvalme og har vært innlagt 8 ganger på to svangerskap. Hun kjenner ikke et snev av kvalme engang

huff, det må være forferdelig :(
Er jo noen som ikke merker noe til kvalme i det hele tatt, krysser fingrene for at det er slik det er for din søster! :love2

Det er helt normalt. Min mor er enegget tvilling og eneste symptomene hun hadde i 3 svangerskap var voksende mage + lyst på makrell i tomat til nesten alt. Tanta mi (mors tvillingsøster) hadde det akkurat likt som deg i 4 av 5 svangerskap. Spying døgnet rundt fra positiv test til fødsel. De har tilsammen 8 friske barn, så det gikk greit i alle svangerskapene :)

Jeg har ikke vært på UL enda men jeg har kjempeømme pupper og litt høyere matlyst. Ellers er jeg heldig med symptomene denne runden :)

Back
Topp