Hvilke symptomer har dere?

Undervannsbåten

Forelsket i forumet
Ja, jeg er ganske kort på vei da. 3+5 i dag.

Mine symptomer er egentlig bare at det strekker og stikker og jobber veldig i livmoren, også er jeg trøtt(men det er jeg egentlig alltid i november) og i natt hadde jeg metall/blodsmak i munnen.

Sitter egentlig og nyter tiden før det blir mer symptomer... Hvordan er det med dere?

Har vært kvalm på og av siden el. en del murring nederst i magen og i dag kjenner jeg ene puppen er begynt å bli øm (måtte de vokse seg stooore:P hehe.)

Her har jeg bare litt strekking og stikking nede i området ;) Merker at noe skjer.
Ellers litt mer trøtt enn vanlig.

Ømme pupper og trøtt. Regner med at det kommer mer etterhvert.

Merket nesten en uke etter EL at jeg var gravid. Akkurat samme som tidlige tegn i forrige svangerskap: Plutselig store og ømme bryster! Også veldig oppblåst - er jo redd folk skal begynne å lure allerede nå for så oppblåst er jeg! :/

Småkvalm nesten døgnet rundt, men verst på morgenen og kvelden., lite energi og mye trøtt, våkner midt på natta og er lys våken:/ Også har jeg litt vondt i magen, ganske høy opp, håper ikke det er farlig..., og vondt i korsryggen, samme som mensensmerter, bare mer.

Jeg er 4+0. Kvalme, god luktesans, tisser mye om natten, sulten, puppene brenner

Jeg skjønte at jeg var gravid da jeg fikk ømme brystvorter, det gjorde jeg sist også.
Ellers er det ikke mange symptomene, litt småkvalme som kommer i bølger da, ellers ikke noe...
Også sliter jeg litt med nattesøvnen da, veldig urolig søvn når jeg først greier å sovne..

Tisser hele tiden, veldig mensensmerter, og så litt trøttere en normalt. Pluss at bekkenet begynner å verke littxsmile17

ømme bryster... småkvalm på morgen og kveld (noe som er merkelig..var ikke morgenkvalm med de to andre...) og trett...

Er en del kvalmen..å kjenne murringer nedre del av magen..og ømme bryster...syns alle symtomene kom tidlig denne gangen...nogen andre som har vert gravid før som føle d??

Ømme pupper, mensmurringer og strekk i magen/lysken, ekstrem luktesans, tisser litt oftere og VANVITTIG trøtt...

Her blir det bare verre., tenkte kvalmen var helt ok, men får bare mer og mer vondt i ryggen., i natt var det så vondt at jeg gråt, og til frokosten kom det også et par tårer=( Kjæresten min er bare helt fantastisk, står opp midt på natta og henter varmeflaske osv..Føler meg ganske udugelig, men det er bare sååå vondt.. Det kommer i bølger, og er verst på kvelden, morgenen og natta., håper virkelig dette går over!!

Med førstemann hadde jeg ingen symptomer(bortsett fra kvalm når jeg satt på i bil eller båt).det tok laaaang tid før jeg fikk noen symptomer..

Men denne gangen har jeg tydligvis fått ALT,sinnsykt kvalm stort sett hele dagen og spyr ihvertfall 2 ganger om dagen,veldig økt luktesans,trøtt,ømme pupper,masse vondt i magen(både stikkinger og veldig øm i nedre del av magen),går på do hele tiden og en del vondt i huet.Er i tillegg blitt veldig emosjonell,tårene begynner å renne av ingenting...

Men det er vel verst nå i begynnelsen,så det går seg nok til;)

Lite symptomer her... Ømme bryster og litt murringer til tider, kansje litt trøtt men jobber fullt og mørk tid kan også spille inn :) Håper jeg holder meg som dette fremover :)

Back
Topp