Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke mange i grunn. Forrige uke var jeg veldig svimmel og kvalm, men det har gitt seg (er ikke sikkert det var svangerskapsrelatert heller, for jeg fikk litt underskudd på søvn)
Men jeg er skikkelig "støl" i underlivet.
Og jeg blir veldig fort varm. Skal ikke noe til så er jeg helt kokt.
(Kjent som en frysepinn til vanlig) Men vet ikke om dette er et symptom da?
Jeg har egentlig vært avhengig av pepsi max og litt for godtesyk sånn ca hver dag (før jeg ble gravid altså), men dette er borte! Jeg har ikke lyst på noe sånt lenger. Og det er et positivt tegn, for sånn hadde jeg det de første månedene da jeg gikk gravid med sønnen min og! :) Men er ikke øm i brystene som jeg var da.. Hmm.. får vente og se om magen vokser ;)
Har en del murringer, noe jeg ikke hadde sist. Har vært litt ekkelt, men vet jo det er normalt. Ellers er jeg bare litt mer trøtt og sliten. Håper det går over etter hvert. Forrige svangerskap gikk uten plager, og jeg hadde masse energi. Det var egentlig veldig greit. Håper det blir Moelv de likt denne gangen også:)
Har slitt litt med kvalme i det siste,men fikk beskjed av legen at det kunne være pga lavt blodsukker, så måtte bare spise. Og kvalmen gav seg,heldigvis :) er veldig tørst om dagene (noen som resulterer i en del dobesøk hehe), og har blitt avhengig av tyggis :P
Jeg er vannvittig kvalm store deler av dagen. Har dårlig matlyst men tørst hele tiden..
Er trøtt, forkjølet, enten kokvarm eller iskald.. Generelt i dårlig form...