Hvilke symptomer har dere og hvor langt er dere på veg?

Atchibah

Forelsket i forumet
Julimammaer 2016
Jeg er 5+1, utrolig sliten.. Finnes ikke overskudd i meg, null Nadal! Etter jobb ligger jeg på sofaen som en slakt! Jeg er en av de som kanskje tisser to ganger om dagen. Nå må jeg oftere på do, uvant! :D
 
Jeg har ømme bryster, stikkninger i mageregionen å småkvalm til tider. Venter mensen torsdag/fredag, men har testet positivt slndagskveld, i går å en sterkere pluss test i dag så håper og krysser fingrene for at mensen også holder seg borte!
 
Rundt 7...sykmeldt pga kvalme og oppkast...ellers ufattelig sliten, trøtt og irritabel... En glede for mannen :D
 
8 uker. Veldig trøtt, sliten og oppblåst. Første dag med skikkelig kvalme i dag :( gruer meg til å dra på jobb.
 
5+0 , utrolig trøtt, ekstremt svimmel pga blodtrykket mitt har falt mye, tisser hele tiden, ømme pupper som f.. altfor sulten hele tiden, vondt i korsryggen :p
 
5+5, stikninger i magen, litt mer trøtt enn normalt.. Bitte litt uggen på mårran, oppblåst, og tisser litt oftere enn normalt :p
 
7uker idag.
Skikkelig skikkelig kvalmen. Trøtt / sliten, ømme bryster, stikninger i lysk, vond i korsryggen og hodeverk og må tisse oftere..
 
7+2 trøtt og litt migrene :)
 
6+4. Ømme bryster og mensmurringer som kommer og går. Kvalmen blir stadig verre, men er foreløpig verst om morgenen. Tisser OFTE :p
 
6+3 småkvalm på kvelden, og helt utrolig oppblåst med myyyye luft i magen. Kvisene har begynt å roe seg litt heldigvis
 
Eg e 4 + 2 og har bekkenløsning. Det begynte før positiv test :( ellers litt murringer i magen. Er bare veldig gla for at eg ikke er kvalm enda. Sist startet det 3+5 og varte hele svangerskapet. Så nyter å ikke være kvalm og kaste opp. håper det holder seg :)
 
Kvalmen er her, trøttheten er her og hormonene er kommet skikkelig (stakkar samboeren:p) er rundt 7 uker nå, håper ikke det blir like ille som sist gang..
 
5+6. Evig trøtt, hormonell, oppblåst, tisser mye, ømme pupper(som har vokst), kvalm og engstelig.
 
6+6 Kvalm, oppkast, sover dårlig og helt tom for energi..
 
8+0 i dag. Ekstremt trøtt. Har vært kvalm siden uke 5, men kasta opp først i dag. Kjennes også ut som jeg har konstant lyskestrekk på ene sida.
 
Back
Topp