hvilke symptomer har dere nå da?

LadyOnHeels

Elsker forumet
jeg er uggen, oppblåst, trøtt, kvisete og må vaske håret hver dag!! kjenner jeg gruer meg skikkelig til jeg nærmer meg 6/7 uker for da kom spyingen sist gang emoticon   

det eneste jeg gleder meg til er kraving for salt lakris (har hamstret 10 poser med malaco salte elefant snører!!), og seff en søt gravid mage 
 
Puh.. har en del luft i magen hehe... var litt plaget med det sist svangerskap også ( oppblåst), blir plutselig kvalm og klam- det går like fort over som det kommer.

Sist svangerskap var jeg i god form. Håper det blir sånn nå også :)

Venter bare på å få ømme bryster.. det var så ille sist.. var vondt å ta av seg bhen på kvelden.. hihi..
 
Ømme pupper, småuggen (særlig på kvelden) og oppblåst til 1000! Ser ut som om jeg er langt på vei ja! Ellers er jeg i finfin form!

Begynte å bli skikkelig kvalm med jentene mine rundt uke 6-7 sist jeg også, så nå er jeg spent..
 
i dag har jeg hatt en del mensmurringer i mage og rygg. Håper inderlig at det bare er livmoren som strekker seg. Ellers er jeg trøtt og hissig.

forrige gang kom kvalmen og oppkast i uke 7 ca. hvis den kommer får den vente til høstferien, det er først da jeg har tid til å være dårlig.
 
Jeg har sykt oppblåst mage, hodepine, stikninger og veldig ømme/vonde pupper...

kvalme kjenner jeg ikke noe til, kanskje jeg ikke får den da ;)
 
Akkurat nå er det eneste symptomet at jeg er oppblåst. Liker ikke.
Ellers har kvalmen kommet og gått i moderate mengder.

Hadde ikke noe oppkast sist bortsett fra 2 ganger tror jeg.
Så håper jeg slipper unna denne gangen også.

Også er jeg trøtt da.
 
Jeg har fortsatt mensmurringer i mage og rygg, stikker i brystene innimellom, øm i magen og fått hodepine akkurat slik som sist :(
 
Periodevis kvalm, svimmel, murringer i mage, rygg og nedover beina og ekstremt oppblåst mage! Ser jo mega gravid ut allerede :P
 
Vonde og mye større pupper (gått fra 70D til 70F!), trøtt, sulten, emosjonell, fett hår, mensmurringer, oppblåst, føler meg ofte uggen som like før man blir syk.

Det er verdt det:)
 
Har fortsatt ingen symptomer jeg, men det hadde jeg heller ikke sist!
 
OPPBLÅST! Jeg ser ut som jeg er minst 4 mnd på vei allerede jeg :p Spesielt på kvelden :p
Ellers er jeg litt småkvalm, konstant sulten, og har fått det samme kviselignende utslettet på ryggen som jeg hadde sist :( 
 
Jeg er også skikkelig oppblåst, ser jo ut som jeg er verpeklar:S  Så verker jeg i bekkenet og i lysken;;;;;;,,,,,,, er ikkje det utrolig tidlig?  syns det er litt skremmende,  forrige svangerskap fikk jeg krykker i 4. mnd....     hadde ikkje tenkt å begynne så tidlig denne gangen og:(
 
Jeg er litt av og på uggen i formen, bortimot kvalm, men ikke så ille at jeg må spy. Jeg har hodepine (bruker veldig sjelden å ha hodepine) og ellers merker jeg fint lite til det. Føler meg litt oppblåst, men d kan bare være at jeg plutselig føler at jeg ikke kan holde inn magen...?
 
Back
Topp