Hvilke symptomer hadde dere før positiv test?

Askeladden

Forelsket i forumet
Vårspirene 2021
MayDay2021
Skjønner at dette er veldig individuelt, men morsomt å høre om andres erfaringer.

Og var det noen av dere som bare visste at dere var gravide? Hadde det på følelsen?

Aller første jeg merket ca en uke eller noe før test var metallsmak når jeg spiste kokosbolle som jeg ellers elsker :hilarious:
Fikk mye hvitere litt tykkere utflod og mer enn vanlig.
Også ble puppene ømme noen dager før ikm, og veldig murringer kvelden før så var helt sikker på mensen kom! normalt før mensen får jeg brunt utflod kvelden før. Noe jeg ikke gjorde nå, så da begynte bjellene og ringe litt! og dagen ikm skulle kommet var det heller ikke antydning til blod. Så da ble det en test utpå dagen som var positivt og holdt på og dette av do:hilarious:
så etter det har egt gravidsymptomer poppet opp uke for uke:banghead::angelic:

Ømme bryst, murring i bekkenet og stikninger i livmoren, pluss at kaffe smakte dårlig!
Jeg kjente at egget festet seg ca 6 dager etter eggløsning. Sa til min mann at jeg trodde jeg var gravid. Mistet i uke 8 da..
Har et barn på 4 år, husker ikke fra den gang.

Veldig ømme brystvorter. Helt intenst. Mannen fikk kjeft da han så vidt var borti de. Han så på meg og sa «det er nok ikke tomt i magen din!»

Noen dager etter testet jeg positivt :happy:

med nummer to var jeg veldig kvalm, men da var jeg også over 5 uker på vei da jeg testet

Stikking i magen og murring i ryggen i uka før ikm.
Dagen mensen sku kommet fikk jeg ei hetetokt og da tenkte jeg nå er det noe på gang. Og da jeg sov 3 timer etter jobb - for så å legge meg å sove til neste dag, ante samboer at det var noe i gjerde :rolleyes:
Alle de symptomene hadde jeg sist jeg var gravid. Så følte meg gravid, men det kunne likesågodt være symptomer på tr. Men det var det heldigvis ikke :happy:

3 år siden jeg var gravid med sønnen min, husker ikke at jeg hadde særlige symptomer :) husker bare at jeg skulle på tur med noen venninner en helg, og før helgen hadde jeg fått så svak strek at jeg var ikke sikker på om det var noe der - så jeg husker bare at jeg hadde sommerfugler i magen og testet hver morgen den helgen og streken ble tydeligere :happy:
Graviditeten etter som endte i Ma hadde jeg heller ikke særlige symptomer, synes det er vanskelig å kjenne forskjell på graviditet og pms da jeg alltid har vonde pupper, humørsvingninger, murringer her og der osv før mens :p

Jeg kjente på en lett kvalme 5 dager etter innsett av 3-dagers embryo. 2 dager etter innsett fikk jeg litt rosa utflod, trolig en festeblødning. Stakk og strakk også i livmorområdet og i lyskene. Hadde også hodepine, men usikker på om det var graviditeten, stiv nakke eller varmt vær som forårsaket det da. :)

Ved IKM hadde jeg så sterke menssmerter at jeg var sikker på at graviditeten hadde gått til grunne. Men begynte aldri å blø :happy: Endte dessverre i MA i uke 8.

INGEN!! Og det med tvillinger! Mitt råd? La vær å analysere symptomer. Gjorde det alle pp. Den gangen jeg faktisk var gravid trodde jeg ikke på at jeg var det.

Da jeg ble gravid i starten av mai hadde jeg fra ca en uke før IKM mye stikkinger/strekkfølelse i eggstokkområdet, svært oppblåst (helt opp i skuldrene), mye mye kviser og skikkelig fet hud. Og trøtt. Begynte å få litt ømme bryst ca et par dager før IKM :happy:

Jeg analyserer ingen symptomer. Det er vel heller det at det er mangel på symptomer. Derfor ønsker jeg å høre andres erfaringer. At jeg faktisk KAN være gravid uten å ha symptomer er beroligende.

Samtidig som det er helt umulig å si om symptomene skyldes stress, graviditet eller kommende mensen.

Back
Topp