Hvilke sykehus velge?

Noemie

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei dere!
Jeg er helt ny her og lurer på om dere kan hjelpe meg litt?

Har dere noen gode erfaringer eller tips for hvilke sykehus søke? Jeg står litt fast!
Som førstevalg har jeg Riksen, men så står jeg mellom Ullevål og Bærum.
Dette blir min første fødsel og jeg er ikke sikker på at jeg ønsker å bli sendt på hotell, jeg heller kanskje litt mer mot det å ligge på barsel med tanke på oppfølging :/
Noen anbefalinger? :)

Jeg fødte på riksen mens det var helt full avdeling. Jormoren var toppers og de på barsel vsr toppers. De som sydde meg, sydde desverre i et hastverk, så det ble et eneste stort rot som lagde brudulje etterpå.
Men ville turt å føde der igjen.

Men hvis du har et førstevalg, så trenger du vel ikke flere valg? Valgte kun Ullevål her :)

Hei dere!
Jeg er helt ny her og lurer på om dere kan hjelpe meg litt?

Har dere noen gode erfaringer eller tips for hvilke sykehus søke? Jeg står litt fast!
Som førstevalg har jeg Riksen, men så står jeg mellom Ullevål og Bærum.
Dette blir min første fødsel og jeg er ikke sikker på at jeg ønsker å bli sendt på hotell, jeg heller kanskje litt mer mot det å ligge på barsel med tanke på oppfølging :/
Noen anbefalinger? :)
Du havner jo kun på hotell hvis alt er bra. Jeg fødte på ahus og var på hotell. Syntes der var fantastisk men for min del kunne jeg heller vært hjemme. De var seriøst inne på rommet vårt med maks 3 timer i mellom osv. Så man får ganske bra oppfølging der også. Så ta det du syntes passer deg best ang reisevei og hva du føler for selv.

Jeg er fornøyd med Ullevål :) Hørt mye dårlig om Bærum og hadde ikke ønsket å føde der selv.

Back
Topp