hvilke sykehus fødte du på

Fødte på Ullevål og vil gjerne føde der igjen[:)]

Ble kjørt til Ullevål med ambulanse, hadde ikke mye valg der, nei, pga prematur fødsel.

Nå prøver jeg mer på Ringerike igjen, så får vi se....

St.Olav Hodpital Tondheim...Super fornøyd[:D]

Fødte på KK. Var både/og fornøyd. Vil gjerne føde på Haukeland igjen, men er redd jeg må ha KS fordi jeg revnet så mye sist gang og har mye plager med det. Haukeland er svært restriktive til KS, så frykter at jeg må til Voss. Synes det er dårlig at Haukeland er så vrang på det, når det er deres manglende info som gjør at jeg har de plagene jeg har!

Bærum [:'(] 
Denne gangen skal jeg på ringerike [:)]

sykehuset Telemark i Skien, veldig fornøyd[:)] , blir nok der neste gang og..

Jeg fødte på Volda Sykehus, og der er de en herlig gjeng jordmødre, barnepleiere, etc... håper jeg ikke får et sommerbarn neste gang, for her skal de jo spare penger og har stengt hele juni og juli [8D]

ORIGINAL: akg

Fødte på Lillehammer,og til tross for grov sykehustabbe,som førte til hastesnitt så kommer jeg nok til å føde der neste gang og(på hvilken måte vet jeg ikke enda da). De kan umulig gjøre samme tabben to ganger[&:]. Dessuten var jeg fornøyd med resten av oppholdet der.

Hva skjedde da? Nysgjerrig jeg....

molde sykehus her [:D]

Buskerud Sentralsykehus (Drammen) Veldig fornøyd, kjempe snille og hyggelige jordmødre.. blir det neste gang og ser det ut for..[:)]

Fødte på rikshospitalet. Blir jeg gravid igjen, kunne jeg tenke meg å føde på Kongsvinger sykehus.

Fødte de 2 første på haukeland, kjempe fornøyd[:D]
men er like langt for meg å kjøre til voss, så blir nok der denne gangen[:D]

ORIGINAL: Alexanders`mamma

UNN i Tromsø.
Hadde ikke så mange valg egentlig[;)]

Ïngen flere som har født i Kristiansand? Vet jo at det ikke bare er meg.....[;)]

Stavanger universitet sykehuset (sus)
Blir nok der neste gang og ja. (hvis jeg ikke er på feri og får for tidlig da [;)])

Kjempe fornøyd

Back
Topp