hvilke sykehus fødte du på

lille iskaffe

Forumet er livet
hvilke sykehus fødte du på og evt hvilke sykehus kunne du tenke de å føde på neste gang?

Jeg fødte på Kongsvinger, selv om jeg har flyttet å bruker litt over 1 time dit så vil jeg gjerne føde der igjen.SUPER fornøyd med dem[:D]

ORIGINAL: lille iskaffe

Kongsvinger her og!

Tønsberg [:)]
Og der har jeg tenkt å føde neste gang også - evt Telemark.
Kristiansand er uaktuelt, så darlingen får nok flytte mannerumpa si oppover før neste unge popper ja [8D]

fødte på stokmarknes sykehus

sku jærne ha brukt ett anna men når d e d nærmaste å d tar 2 tima å kjør så e d ikkje så mange valg man har[;)]

Ahus. Kjempefornøyd! [:)]

Akershus Universitets sykehus og var veldig fornøyd. Skal gjøre det neste gang og. De åpner jo det nye sykehuset i oktober og det blir europas mest moderne sykehus.

Jeg fødte på Kongsvinger, kommer itl å føde der neste gang også. Fornøyd med fødselen men ikke oppholdet etterpå som ble ødelagt av lei barnepleier

Helgelandsykehuset avd Sandnessjøen

blir det nå også[:)]

Fødte i skien, er veldig fornøyd. Ja der vil jeg føde igjen hvis forholdene ligger til rette for det

lillehammer...
er kjempefornøyd

Tønsberg forrige gang, og Tønsberg nå! Kunne ikke tenkt meg å bytta for alt i verden[:)]

Hører vel egentlig til Kongsberg (eller Drammen), men Tønsberg er sykehuset vi bruker, ferdig med det[:D]

ullevål... og var super fornøyd, håper jeg skal føde der neste gang også[:D]

Født 2 ganger på KK i Bergen, skal jeg ha flere barn kommer nok jeg til å føde på KK igjen.

Rikshospitalet og skal føde der igjen.
Kjempe fornøyd[:D]

Har født på Ullevål og Fredrikstad...ikke noe å utsette på noen av stedene. Skal føde på Fredrikstad denne gangen også..

ORIGINAL: *cookiemonster*

Jeg fødte på Kongsvinger, kommer itl å føde der neste gang også. Fornøyd med fødselen men ikke oppholdet etterpå som ble ødelagt av lei barnepleier

husker ei lei der ja[:)]er ikke så mange som jobber der så sikker den samme.

ORIGINAL: lille iskaffe

ORIGINAL: *cookiemonster*

husker ei lei der ja[:)]er ikke så mange som jobber der så sikker den samme.

Sikkert hu samme, ei venninne husker henne også veldig godt[&:]

Sykehuset telemark, blir sikkert der igjen

Back
Topp