Hvilke svangerskapsplager var de værste??

Hyperemesis uten tvil. Bekkenløsning var vondt, men gjerne det enn ekstrem kvalme og hyppig oppkast

Bekkenløsningen og miniblæra. Ikke ålreit å måtte på do en gang i timen på natta når jeg hadde vondt for å bevege meg.

Svangerskapskløe får førsteplass uten tvil! Det var fælt :p Bekkenløsning og veldig lavt blodtrykk får en delt andreplass.

Bekkenløsning med han første.. Kunne ikke gå ordentlige skritt, løfte føttene eller røre spesielt på kroppen..det var virkelig helvette og det var alltid like spennende å se om jeg i det hele tatt fikk meg bort til bussen om morgenen for å komme meg til jobb!

Med andremann var det pustingen faktisk.. ble mistenkt blodpropp i lungene, det var virkelig håpløst, slitsomt og vondt..

Jeg hadde hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) hele svangerskapet. Ganske sikker på at det er gaaanske høyt oppe på listen. (Har ikke hatt noen andre plager så kan ikke uttale meg)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var i grunn veldig heldig og var kun plaget av halsbrann under svangerskapet.Så halsbrann er mitt svar;)

Men i ettertid av fødsel har jeg slitt veldig mye med bekken og korsrygg.

Bekkenet var vondt, helt klart. Men jeg tror halsbrannen var den verste, for den påvirket søvnen så mye, og den følelsen av at brystkassen holdt på å etse bort konstant er ganske jævlig.

Bekkenløsningen. Har den ennå, snart 7 mnd etter fødselen.

For meg; bekkenløsning, men hadde jeg hatt kvalme og oppkast hadde det nok tatt førsteplassen lett. Er ei ordentlig pingle når det kommer til oppkast så fryktelig glad jeg slapp unna :)

Back
Topp