Hvilke svangerskapsplager har du nå?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du noen plager nå, eller er alt tipp topp? Hva synes du er mest irriterende med plagene?

Kvalmen er stabil med kvalmestillende, ellers veldig sliten, og kjenner det begynner å bli tyngre

Kynnere, begynnende vond rygg, konstant tretthet og faktisk en økende kvalmefølelse igjen.. trettheten er absolutt verst!

Spyr 1-2 ganger i uka, ubehagelig bekken, utmattet og trøtt (selvom jeg sover myyye og hviler) utrolig frustrerende å være så ubrukelig.

Ellers ligamentstrekk og kynnere. Noe kvalm. Men det gjør ingenting.

Jeg er kvalm stort sett daglig, spyr, innimellom får jeg ikke i meg særlig med mat, vondt i bekkenet, trøtt og sliten ikke akkurat særlig opplagt!!

Kvalmen har endelig forsvunnet og det er så deilig! Alle andre plager føles nå som peanuts.. Inntil videre.
Men joda, jeg kjenner jo at jeg er gravid. Halsbrann og sure oppstøt, murring i korsryggen på ettermiddagene og opp flere ganger hver natt for å tisse:wacky:

Tisser så ofte at jeg er megalei av å fly på do. Sover sånn passelig, får vondt i kroppen av å ligge lenge, får vondt i kroppen av å stå/gå for lenge. Prøver å gå de faste turene med hunden for aktivitet, men får en del kynnere og må pause på veien. Veldig andpusten. Men syns likevel det er stas å være gravid og kjenne det lever på innsiden❤️

Litt halsbrann innimellom, men med litt ekstra meieriprodukter og gaviscon til de verste dagene går det greit.
Vondt i ryggen av kontorstolen, har endelig fått hev/senk-pult, så håper det hjelper på ryggen fremover. :)

Kvalme, orker 60% av hva jeg gjorde før. Tror kynnerne er kommet og trigges av at kroppen ikke tar det rolig. Men de var ikke helt slik sist.

Kynnerne har kommet! Og sliter med å reise meg om jeg har sitter på en stol over litt tid. Er vell bekkenet..
Ellers syns jeg at det kun er vanlige vondter, enda ihvertfall.

Ingen plager:happy:
Var ekstra sliten før jul, men etter en hestekur med jern så er formen bedre:D

Bekken og rygg som ikke vil bestandig.

Begynner å kjenne at lungene presses sammen når jeg ligger, også på siden så nå er ingen sovestilling behagelig lenger. Vondt i ene sætremuskelen når jeg går for langt eller ska rese meg fra ryggliggende/gulvsittende. Da er det som kniver som skårer gjennom hele setet..

Begynner å kjenne at lungene presses sammen når jeg ligger, også på siden så nå er ingen sovestilling behagelig lenger. Vondt i ene sætremuskelen når jeg går for langt eller ska rese meg fra ryggliggende/gulvsittende. Da er det som kniver som skårer gjennom hele setet..
Au! Det hørtes ikke noe godt ut! Håper det går over!

Ør, tungpust, tørst, tisser hele dagen føles det som, halsbrann, slapp og utmattet :confused: Trodde man skulle ha det bedre nå, men det har blitt verre. Hadde det fint mellom uke 12-18:sorry:

Bekkenet er hovedplagen, så trøttheten, og en kvalme som egentlig har gitt seg men plutselig våkner jeg kjempekvalm noen dager :hungover:

Back
Topp