Hvilke svangerskapsapper har dere?

Pio

Elsker forumet
Maiblomstene 2020
Jeg har preglife og preggers. De opererer med forskjellig hvor langt jeg er kommet.. preglife sier 4+3 og preggers sier 4+2

Preggers. Jeg har babyverden sin også. Glemte å skrive det. Bruker mest preggers da :happy:

Last edited:
Ingen. Ser ikke poenget:-)

Ingen. Ser ikke poenget:)

Hvordan klarer du å holde styr på hvor langt du har kommet da? :eek:;)

Jeg bruker appene for å se uke+dag, og synes det er kjekt å se figurer og forklaringer på hva som skjer med embryo/foster dag for dag/uke for uke i graviditeten :happy: Og lese litt om hvilke endringer er normalt å gjennomgå for mor :happy119

Hvordan klarer du å holde styr på hvor langt du har kommet da? :eek:;)

Jeg bruker appene for å se uke+dag, og synes det er kjekt å se figurer og forklaringer på hva som skjer med embryo/foster dag for dag/uke for uke i graviditeten :happy: Og lese litt om hvilke endringer er normalt å gjennomgå for mor :happy119
Jeg klarer ikke glemme hvor langt jeg har kommet:-) Når ny uke hver onsdag og så er det bare å tenke på hvilken ukedag det er ellers. 8 uker i morgen. Altså 7+6 i dag. Også synes jeg det holder med den ukentlige eposten fra babyverden om hvor langt i prosessen utviklingen er. Var festelig med den som kom da jeg var 3+0; «Mor vet det ikke enda, men inni livmoren .....». (Jeg var litt tidlig ute med å registrere temindato)

Babyverden og Graviditet+. Sistnevnte er veldig fin, da den viser fosteret/babyen i realistisk størrelse :)

Jeg har babyverden sin og graviditet+. Veldig enig med hun over ang den siste! Kjekke og informative funksjoner i tillegg til veldig livlig «figur»/bilde av embryoet/fosteret!

Back
Topp