Hvilke strl har dere kjøpt til baby?

junibebi89

Gift med forumet
Har dere mest til nyfødt? 50 - 56? Eller litt større og? Vi har mest til nyfødt.. og vi har fått så innmari mye nå :p.
 
Har så mye fra før så har ikke kjøpt noe som helst ;) jeg og svigermor skal begynne å vaske neste mnd og se hva jeg har før det blir noe eventuell innkjøp. Har alt fra 50 og oppover.
 
Dette blir nr 2 og gutt, har jente fra før. Sist brydde jeg meg lite om å se på babytøy men nå er det tydeligvis det koseligste jeg vet<3

så siden meste fra sist er arvet, utvasket og rosa så har jeg kjøpt et par antrekk i str 50/56. Jenta passet de str en god stund men hadde mest 56/62. Nå er jeg redd for at det blir smått siden det ser ut som gutten estimeres litt større:p hihi. Men har ikke skaffet full garderobe som sagt:)
 
Har en god del i str 50 og 56. Det meste i str 62 solgte jeg. Men kanskje jeg får noe tilbake.
Hittil har jeg bare kjøpt en pyjamas og 2 par sokker. Har ikke begynt å se over enda.
Har sydd en bukse i str 56 da, og holder på med en body i str 50. Håper å få sydd litt mer til babyen. (Og jeg har sydd babynest ) :)
 
Har mye, så kommer til å gå igjennom og supplere i str 56 og 62 om det trengs, resten tar jeg etterhvert eller om jeg kommer over salg.
Sist arvet vi mye så kjøpte noen ting på salg i forskjellige størrelser, men bommet litt så ene vinterdressen ble desverre nesten ikke brukt.
 
2 bodyer i 50, litt mer i 56 og mest i 62 (og noen plagg i de neste størrelsene også:p). Ser d er stor forskjell på hvor lenge (og om den lille i d hele tatt) bruker str. 50, så holder igjen i den størrelsen til han kommer...er da åpne butikker etter lille har kommet også om d skulle bli behov:)
 
Jeg har arvet en hel haug fra 68 - 92
Har fått litt i str 62 og 56 også, men har nesten ingenting i 50, må få handlet snart, tenker å kjøpe mest i 56 og 62, men kjøper nok noen flere bodyer i 50, ser at de har noe i 50-56 så tenker at jeg kjøper en del strømpebukser og sånn i den størrelsen om jeg finner :)
 
Kommer til kjøpe noen få plagg i 56.Mer i 62 men mest i 68 da det er den str vi bruker mest,og lengst :)
 
Har vel kjøpt mest i 56 og 62. Noen få plagg i 50, og i 68-74 og. Men det var mest fordi det var så fint at vi måtte ha det:)
 
Husker jeg hadde alt for mye når 1.mann kom så har nok mye fint ennå som nesten ikke er brukt. Mener det var mye i 50 og 56 men da kom jo han i mars og nå blir det jo juli så tipper jeg kommer til.å finne noe søtt sommertøy i juni
 
Har ikke kjøpt noe, da vi har alt fra før :)
Men pakker med str 50. Sist pakket jeg ned 56, og det endte med at mamman og pappan min kjørte til Sverige den søndagen for å kjøpe noe i str 50, da vi oberhode ikke trodde vi trengte det. Men 50 var og litt for stort ;)
 
Har en god del i 50 etter jenten min som er nøytralt og så har jeg kjøpt en del i 56. De neste str venter jeg med å kjøpe inn for å se om det er blitt tid for ull da (bruker ull fra ca sept-april). Gidder ikke ha masse bomull i 62 liggende som ikke blir brukt :)
 
Har arvet i alle størrelser! Av søsteren min.

Har tatt de minste størrelsene hjem. Resten ligger hos mamma, sortert i esker etter alder :D

Genialt med overengasjert familie :)
 
Her har vi ikke kjøpt et eneste plagg enda. Vi har klær fra storesøster, og vi vet jo ikke hva vi får denne gangen :)
 
Mest 56 og oppover. Har en ting i 50 (gave). Kjøper litt ekstra 50 hvis behovet er der.
 
Har handlet alt i fra str 50 til 98....!:p Mannen storhandlet på ralphlauren outlet i USA...:-D
 
Back
Topp