Hvilke str hadde dere bestilt da?

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Målte nett ungene, sitter nemlig her med ellos foran meg, og tenkte og bestille litt klær :)

Lillegutt var 75 cm
Vesla var 105 cm

Lillegutt bruker både 74 og noe i 80
Vesla bruker 104, noen få ting i 110 og faktisk et par ting i 98. Vinterdressen måtte jeg faktisk kjøpe i str 98 i år

Hvilke str hadde dere gått for da?

Jeg tenker 74 og 104.
Er redd det blir stort på de om jeg tar 80 og 110. Kjipt og måtte legge vekk klærne og vente på at de vokser inn i de og

Jeg hadde gått for 80 og 104.

Men har du klær i de merkene du tenker bestille fra før? Siden det ofte er stor forkjell på klærne? Og skal det være klær de skal bruke nå, eller frem i tid??

jeg hadde gått for 80 og 104

Til gutten hadde jeg bestilt str. 80 og til jenta hadde jeg bestilt str. 104. Når de er små synes ikke jeg det er såå stor forskjell på de størrelsene, litt i lengde på føtter og armer som kan brettes opp. Når størrelsene blir større blir det også større avstand mellom, så ville bestilt det hun bruker mest :)

Miss Fat skrev:

Men har du klær i de merkene du tenker bestille fra før? Siden det ofte er stor forkjell på klærne? Og skal det være klær de skal bruke nå, eller frem i tid??

Har aldri kjøpt av dette merket før, så aner ikke hvordan de er i str.

Men ser dere er ganske enige her, så da blir det 80 og 104.

Takk skal dere ha!!

jeg hadde kjøpt 80 og  110 .. men jeg kjøper alltid større enn de er da .. mine er 92, 5 cm (kjøper da 98) , 85,5 cm ( kjøper 92) , og 64 cm (kjøper 68)

^BolleIOvnen skrev:
Hadde gått for 80 og 104

Her og:)

Miss Fat skrev:

Jeg bikker altid en størelse opp, så jeg er sikker på at jeg har klærne en stund...

Mini elsker det, og ser som regel ut som en sånn liten b-boy i for store bukser og hettegensere :P

Jeg hadde gått en str opp, i hvert fall på minste. 74 varer ikke så lenge og det er ikke så stor forskjell opp til 80

Det kan fort bli for stort og ja =) 
74 og 104 høres lurt ut

Synes klærne på ellos kan være litt store, så høres bra ut med 74 og 104

Noe fra Ellos er veldig lite i str, tror det var av merket Verbaut eller noe sånt... Så jeg hr opplevd at noe er veldig "riktig" i str, mens andre ting var nesten for lite...

jeg hadde bok også gått opp. Min jente er 96,5 cm og bruker 104 - så hadde nok kjøpt 110 til ei jente som er 105 cm lang. Verre å kjøpe for små enn for store klær! :)

Back
Topp