Hvilke str bruker nurkene nå?

Bampsebompi

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har så vidt begynt med 56 og han er 12 uker på mandag. og gleder meg som en unge til han kan bruke 68, for da er det plutselig så mye kule klær å velge mellom;)

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Her går der i 50/56, hun er 1 mnd på onsdag :) De minste 50 klærne er snart for små.. og noe 50 er stort, varierer så i str fra butikk til butikk ;)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

56 , er 1 mnd gammel :) bruker 62 i sparkebukser:eek: lang og slank!:)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Vår er 7 uker og nå må han bruke 62 i body. Kan enda bruke 56 i pysj, da blir det nesten shorts,en vi bruker det litt til. Er jo så dyrt å oppdatere garderoben hans hele tiden, sa da for de bare bli litt korte ;)

Lulilu

Lillebror var 54 cm da han var født. Er nå 5 uker og bruker str 62 :) Lang gutt :)

4 uker i morgen og bruker str 56 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

5 uker og 2 dager :p Bruker 44 og noe i 50.

Oiii så lite nurk du har da :)

Sent from my HTC One X+ using BV Forum mobile app

Han var 46 da han ble født og han har jo strekt seg litt, men mye i 50 er liksom så stort enda :p Gleder meg veldig til 50 passer supert, for da har i plutselig litt mer klær å velge i, hehe :) Fryktelig lite og dårlig utvalg av 44 her :p

hun var 1 mnd i går og bruker 50/56 har akkurat begynt å ta i bruk 56, men en del av det er for stort ennå. det minste i 50 begynner nå og bli litt lite :-)

Gutten vår var 53 cm ved fødsel så her ble det aller meste i str 50 pakket bort med en gang. Noen plagg bruker han enda, men det går mest i str 56 og noe ull i 60 :) Hadde aldri trodd jeg skulle få en så lang baby :P

4 uker og bruker 56. Men måtte finne frem en pysj i 62 i går, og den passet fint. Så spørs om det er på tide å finne frem 62-klærne også :-)

Sendt fra mobilen.

Går for det meste i 56 her..han er straks 4 uker.. men han er lang, så klærne har begynt å bli korte i armene..haha.. og 62 er altfor stort enda..

☆★hilsen meg★☆

50 og 56. Noen plagg er dog for stort i 56 enda da, iallefall på lengden på buksebena. I dag har veslegutt på seg snekkerbukse og den var noe lang så tok sokkene over:P Han er 18 dager gammel.

Vi la bort str 50 for en uke siden. Str 56 passer enda, men str 62 er tatt i bruk det også. Han er fire uker, og har allerede lagt på seg 1, 5 kg, og har strekt seg godt!

Vesla bruker str 50 å er 3 uker å to dager :) Hun var 51,5cm å veide 3018 når hun ble født, så lang og slank akkurat som mamman :)

Prinsen er 4 uker og bruker for det meste 62. Noen plagg kan jeg fortsatt bruke 56 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp