Hvilke stillinger funker på slutten?

Tessa

Forumet er livet
Veldig personlig spørsmål kanskje, men...
Hvilke stillinger bruker dere som har blitt store og tunge? Noen "uvanlige" stillinger som ikke er noe særs ellers, men som funker nå?
For min del er det bare misjonæren som er noe nå. jeg får liksom ikke skikkelig til å bruke musklene der nede lenger, noe som er frustrerende. Så det som funker best for oss begge er misjonæren, noe som blir litt kjedelig i lengden.
Flere som sliter med å få brukt musklene nå?og å finne gode stillinger?
 
I det siste har jeg sittet opp eller han har tatt med bakfra, men jeg vil ha litt variasjon!
Jeg er litt nervøs når vi bruker misjonærstillinga. Han kommer så kraftig når han kommer, og da hender det at han nærmest faller over magen [&:]
 
vi lå faktisk mye på siden.. var godt for oss begge det og vi ble liksom ikke redde for at noe skule skje med minsten og slikt.. bakfra funker også bra..
 
[:(] Bakfra funker ikke for oss mer....Han kjenner nesten ikke noe da, og ettersom eg ikke får skikkelig tak på musklene der nå, så.....Riding funker ikke det heller, magen er i veien. Enda en grunn til å glede seg til h*n kommer ut....
 
Gubben tørr ikke bak-fra her, han er redd det skal bli vakuum... HAHAHA, må jo bare syntes han er gossin[8D]
 
Vakum? ! Haha, vanvittig bra!
Så mye rart disse mannfolka kan få seg til å si og mene i forbindelse med svangerskapet.....[:D]
 
heihei...
sitter ofte oppå eller bakfra...
ligge side lengs fungerer oxo bra...
man må bare prøve seg frem....
'
klem[:)]
 
sidelengs vil jeg si funker veldig bra[:)]
 
[:)]bakfra funker bra og misjonær men jeg orker ikke sitte oppå lenger for jeg er jo jævli tung nå da..orker ikke det huke styret når jeg har flere om bord...det er slitsomt nok til vanlig[;)]
 
heldiggriser dere som fortsatt kan bruke "doggy"....*Misunnelig*
 
Vi kjører nå bare på som vanlig vi.. Men så er det jo ikke slutten enda her da [:-]
 
Får bare veldig vondt jeg...i alle stillinger....kjennes ut som jeg får en kniv oppi der[8|]
Gubben stakkar tørr ikke å prøve seg, han mister lysten når han ser jeg har vondt. Men vi koser oss på andre måter[;)]
 
Får du SÅ vondt uansett? Hmmm, sånn skal det jo ikke være. Er ikke fordi du er for tørr da? vet det blir et problem for mange, jeg har omvendt problem for tida.
 
rideturene er ganske vonde, men misjonærstillingen er ok. så lenge han ikke hilser på junior, det kjennes slik ut hvis den kommer for langt inn [:D]
 
prøv med olje som du får kjøpt på kondomeriet, det gjør vi, ble mye bedre med en gang. hehe
 
Den vanlige måten fungerer ikke her iallefall,oppå begynner å bli tungt...
Men den måten som er best vil jeg si er sidelengs- bakfra,da kommer han akkurat passe inn og ikke noe som presser klemmer magen![8D]
 
den som funka for oss, var at jeg satt oppå han... eller bakfra, liggenes [:D]
 
Har ikke prøvd selv, men tror at det funker vist han ligger på siden og du på ryggen med beina over han, så du har leggene på rumpa hans.

Han vil ikke ha sex med meg, så jeg får ikke prøvd den ut selv. Han er redd tassen skal på en traumatisk opplevelse av det. Enten det eller at han blir hjerneskada av slag i hode. Hjelper ikke og si at det ikke er farlig.
 
Det var disse gutta og alt det rare de har for seg. Typen min fant på å si, håper hun husker å lukke munnen så hun ikke svelger søsknene sine. [:D] Jeg holdt på å le meg ihjel.
 
Back
Topp