Hvilke stelleveske?

Oioi, mørk turkis i skinn (tror jeg), er veldig fornøyd :-D Stor og god med masse plass, mange lommer og den ser ikke ut som en typisk stelleveske ;-)

Har storksak. Veldig fornøyd, har en liten veske i den store med lommer for bleier, skiftetøy, smokker og alt annet man må ha med:joyful: lett å holde ren og feste på vogna :cat:

Første svangerskapet hadde jeg en dra bugaboo, den syns jeg var helt ubrukelig. Denne gangen har vi investert i en KAOS ransel. Den kan både mor og far bruke ;)

Jeg hadde Gaia og Ko sist, grønn cord. Mange rom og den var ganske fin.

Til nestemann så tenker jeg å bruke en skinnveske jeg har fra før, Dixie Molly. Skal sy en liten veskeoppbevaring med lommer, så kan den fint brukes som stelleveske.

00135walnut-00135h_walnut.jpg-1

Har en nydelig Storksak som Babyverden så vennlig skjenket meg. :) Kjempefornøyd. Kommer til å bruke den som vanlig veske etter endt vogntid. :)

Noen som vet hvor deg beige utstyret på bildet er fra? (Hentet fra Anna Rasmussen)
ImageUploadedByBV Forum1473497415.990542.jpg

bf06ba551920c90178cf81f0cccedf72

Har denne fra storksak. Veldig fornøyd. Har plass til alt man trenger og den ser bra ut :)

Vel, jeg fikk nettopp en Storksak Gigi av dere som jeg vant på Topp 100 August ;)
Har ikke fått testet den ut enda da, så vet ikke om jeg er fornøyd med den :)

Back
Topp